![]() |
Start vernieuwde luchthaven !
Het is een puinhoop .... het trekt op niets .... mensen staan 3 uur aan te schuiven buiten (wat een geluk dat het niet hard regent , onweert ) .... mensen missen massaal hun vlucht ... kijk eens aan wat een onkunde .... selecteer die doelgroep en leid ze om in een aparte gang voor speciale controle en laat al "de niet" gewoon passeren . simpel.
|
Iedereen met een beetje verstand heeft al gezegd dat die kontroles buiten het gebouw op een ramp zouden uitdraaien.
Maar de politici hebben zich laten chanteren door stakende luchthavenpolitie. Voila, nu ziet ge wat ervan komt. |
Ik moet er straks door...
Een weekje op een zonnig eilandje met de laatstejaars. Ik zal jullie dus allemaal een weekje moeten missen.... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ga je dit nog vinden in dit rotland :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach kom, laat de passagiers 24 uur voor het vertrek op de luchthaven zijn en alles is opgelost.
|
Een paar frietkoten en hot-dog verkopers bij die rijen zetten. Zo trekt de economie nog wat aan :lol:
|
Citaat:
Iedereen die er een beetje zuiders uitziet ook naar een andere aanmeldpunt sturen. Zodat bij een aanslag alleen "witmensen" naar de hel "geploft" worden. Dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
Witmans heeft niks verloren in de zon. |
Citaat:
Ik ken zelfs leraren die lesgeven op het GO en hun eigen kinderen naar het vrij onderwijs sturen. Zegt wel genoeg denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be