Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   N-VA vraagt extra inspanningen vd burgers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231461)

demonen 3 mei 2016 14:45

N-VA vraagt extra inspanningen vd burgers

Indien wij de dubbele pensioenen wensen te behouden zullen er extra inspanningen gevraagd worden vd burgers.
Minister van Financiën Johan Van Overtveldt (N-VA) beseft dat er bijkomende inspanningen nodig zijn om de volgende jaren te voldoen aan de Europese begrotingseisen.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160...ec79be91&imai=

subocaj 3 mei 2016 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 8090935)
Indien wij de dubbele pensioenen wensen te behouden zullen er extra inspanningen gevraagd worden vd burgers.
Minister van Financiën Johan Van Overtveldt (N-VA) beseft dat er bijkomende inspanningen nodig zijn om de volgende jaren te voldoen aan de Europese begrotingseisen.

Ik had enkel de titel gelezen en dacht eindelijk een minister die zelf gaat besparen.
Weeral klote, wij zijn weer aan de beurt.

Dadeemelee 3 mei 2016 15:01

Citaat:

De (T)Overveldtaks?

De schoofzak 3 mei 2016 15:10

Nu beseffen jullie een beetje wat ik al zo lang heb moeten meemaken.
Ik heb namelijk hoogtevrees. Dat treedt al op als ik over de rand van een diep bord kijk.

Moet je niet vragen hoe ik al zo lang tegen de staatsschuld aan kijk.

Het is om die diepe (te diepe !) put te vullen, dat iedereen een tand moet bijsteken.

Wie o wie heeft die put gedolven, en waarom werden er niet eerder mensen ongerust om ?

Ik verwacht geen antwoord. Zagen jullie maar rustig verder zoals gewoonlijk.

.

vrijzinnige 3 mei 2016 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8090944)
De (T)Overveldtaks?

GRATIS bestaat niet, ook niet voor de werkgevers !
Maar deze kunnen via VOKA en UNIZO, altijd de werknemers voor de kosten laten opdraaien, dat is meer dan duidelijk 😊
Philippe Muyters ex VOKA voorzitter !
Kris Peeters ex UNIZO voorzitter !

Xenophon 3 mei 2016 15:13

Men zal nog serieus moeten snijden om iedereen een ambtenarenpensioen te geven.

Als er iemand het kan zal het enkel de N-VA zijn.

Pandareus 3 mei 2016 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8090954)
Men zal nog serieus moeten snijden om iedereen een ambtenarenpensioen te geven.

Als er iemand het kan zal het enkel de N-VA zijn.

trololo

vrijzinnige 3 mei 2016 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8090952)
Ik heb namelijk hoogtevrees. Dat treedt al op als ik over de rand van een diep bord kijk.

Het is om die diepe (te diepe !) put te vullen, dat iedereen een tand moet bijsteken.

Wie o wie heeft die put gedolven, en waarom werden er niet eerder mensen ongerust om ?

.

Het is wel heel opvallend dat eind 2007 de staatsschuld om en rond de 87% van het BBP hing.
Maar toen won het kartel CD&V-NVA op overtuigende wijze de verkiezingen, en......wij waren vertrokken voor een steeds stijgende staatsschuld.
Zelfs NU wil de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie ministers de staatsschuld nog wat verhogen, met om en rond de 15 miljard euro, voor....., nuttelozen gevechtsvliegtuigen 😱

de vuile muilekoek 3 mei 2016 15:28

Citaat:

De NVA ZIJN DIEVEN & BEDRIEGERS ... & Leugenaars voil�* we kennen wij dat ook hoor iets afbreken!:vlaamsbl: eerlijk dat we nu eens het omgekeerde deden voor ieder schelding één terug geven...:-) kwestie van alles in balans te houden ....

subocaj 3 mei 2016 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8090953)
Maar deze kunnen via VOKA en UNIZO, altijd de werknemers voor de kosten laten opdraaien, dat is meer dan duidelijk 😊

Er zijn geen bindingen tussen N-VA, CD&Ven oVLD en de werkgevers.
Hoe kom je erbij?
Muyters en BDW hebben zeker geen contacten met VOKA, het is enkel hun baas, en onze Kris verdedigd enkel wie niet boven zijn stand leeft en omdat hij zegt dat we allemaal boven onze stand leven, heeft hij geen reden om ons geld niet aan diegenen te geven, die al genoeg hebben.

Intussen wachten we met spanning op de commissie, die een onderzoekscommissie "kan worden", om de Panama papers "spaarders" tot op het bot te onderzoeken en ze intussen de kans te geven hun geld te verhuizen of terug te brengen aan de dodelijke boete van 9 %.

Zalig zijn de simpele van geest.

Scherven A. Mok 3 mei 2016 15:47

En dra mogen we nog zelf opdraaien voor het sluiten van de kerncentrales ?

Citaat:

Dat kan op twee manieren: via de gedeeltelijke verkoop van Electrabel of via een beursgang van de Belgische groep. Engie wil hoe dan ook de meerderheid behouden, luidt het. Hier en daar wordt de mogelijkheid geopperd dat de Belgische staat een participatie koopt in het bedrijf.

TREBRON 3 mei 2016 15:56

Citaat:

Ik heb het artikel 3 keer gelezen en er wordt nergens gesproken over behoud van dubbele pensioenen..........Waarom schrijf je dat? .

TREBRON 3 mei 2016 15:59

Citaat:

Mag ik er u op wijzen dat je de zin...Nieuwe Vreemdelingen Alliantie vergeten bent in deze posting? Niet meer doen hé..............

TREBRON 3 mei 2016 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8090967)
Het is wel heel opvallend dat eind 2007 de staatsschuld om en rond de 87% van het BBP hing.
Maar toen won het kartel CD&V-NVA op overtuigende wijze de verkiezingen, en......wij waren vertrokken voor een steeds stijgende staatsschuld.
Zelfs NU wil de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie ministers de staatsschuld nog wat verhogen, met om en rond de 15 miljard euro, voor....., nuttelozen gevechtsvliegtuigen 😱

Waarom verstuur je deze foute informatie als het duidelijk op het internet te vinden is? Eind 2007 heeft de CD&V en de NV-A de verkiezingen niet gewonnen .
Zie hieronder maar wie de schuldige is aan de put die nu moet gedempt worden, of denk je dat er van die vorige grote lichten één bekwaam is te doen wat nu door deze regering gedaan wordt in de omstandigheden waarin we nu leven met die terreuraanslagen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...ale_regeringen
En je vergeet weer Nieuwe Vreemdelingen Alliantie te schrijven.................foei..........

demonen 3 mei 2016 16:26

Bij de Griekse crisis kreeg de EU het verwijt dat men de toestand veel te lang had laten aanmodderen en dat men veel eerder had moeten ingrijpen. Met België is men dezelfde fout aan het maken. Als men vandaag de curatele instelt en doortastende maatregelen neemt kan de ergste catastrofe nog worden afgewend.
Niet wij maar de Staat leeft boven zijn stand!

werkman 3 mei 2016 16:27

Citaat:

.

Nee, nee. Niet zoals gewoonlijk. Teppesolleke heeft nog niet mee gezaagd in deze draad. Maar hij komt seffens wel helpen.
Voor een beetje chagrijn en azijn moet je bij solleke zijn. :lol:

TREBRON 3 mei 2016 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8090967)
Zelfs NU wil de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie :lol::lol: ministers de staatsschuld nog wat verhogen, met om en rond de 15 miljard euro, voor....., nuttelozen gevechtsvliegtuigen 😱

Als je dat allemaal weet dan weet je natuurlijk ook dat België zijn verplichtingen als NAVO Land moet nakomen en dat de oude F16's ondertussen een fortuin aan onderhoud kosten.

demonen 3 mei 2016 16:32

Citaat:

.

Dankzij uw partij zijn er zoveel jobs bijgekomen dat men zelfs bejaarden en invalide mensen moet inzetten!
Uw partij heeft zoals beloofd de schuldenberg terug gedrongen en mensen die voor welvaart zorgen krijgen eindelijk een normaal pensioen op hun 65ste!
Wij staan terug op de kaart en volgende verkiezingen stem ik zeker N-VA!

TREBRON 3 mei 2016 16:33

Citaat:

Dus eindelijk eens mensen met meer ervaring dan Freyaka..........;-)

demonen 3 mei 2016 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teppesolleke (Bericht 8091037)
Men zou al kunnen beginnen met de sossen die de laatste dertig jaar bestuurd hebben in de bak te steken en hen ajuinen laten schillen.

Niet 1 nva-er heeft ooit bijgedragen, allemaal netto-ontvangers die hun hele leven afhankelijk zijn vd staatskas!
Men moest bij wet verbieden dat dit mogelijk is!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be