|  | 
| 
 Voor of tegen islamlessen in katholieke scholen? Ik ga hier geen enquête organiseren over wie nu  wel of niet voorstander is van de Islam in Katholiek onderwijs. Ik ga er gewoon van uit dat er een grote menigte tegen is. Maar hier over zitten lullen zal niet veel soelaas brengen daarom vraag ik aan iedereen die TEGEN is deze brief te ondertekenen. www.geenislamoponzeschool.be | 
| 
 (randopmerking: dit is een projectje van het Vlaams Belang) N-VA en Vlaams Belang, neoliberalen en rechtsextremisten als kalloot-kruisridders. We leven toch echt in een bijzonder landje. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Ik ben tegen godsdienst op katholieke scholen. Ook de Islam. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 ZE snappen maar niet dat ze hun kinders   op school aan het islamiseren zijn   beetje  bij beetje   ... tot hun kleine dochters  gaan mogen trouwen  en zwijgen  en veel kindjes kopen    vanaf 14 jaar met een hoofdoekje aan ,     ,,,,t'is  voor iets dat ZE de wet op seks   verlaagd willen .... naar 14 jaar  hoor ... wie zijn kleindochterke  van 14 J wil uithuwelijken    aan een puur Islamiet   moet maar  daarover eerst eens nadenken  ,,  de vrijheid gaat daar stoppen  voor heel die familie  Witmans.;-) | 
| 
 Dat is niet waar  VB moet niet meer zwijgen ! Wil U uw kleindochter verplicht uithuwelijken voor haar 20 ? en ze muilkorven ? en ze haar leven zien vergallen ? O.K. dan maar.. | 
| 
 Het gaat maar ophouden te bestaan  als iedereen van VB zijn woord  erdoor gaat drammen ! | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Jullie doen alsof dat een staatszaak is. Dirigistisch communistisch gedrag. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Vóór, 100 % vóór, en hopelijk nemen ze, liever vroeg dan laat, dat hele katholieke net over. Dat verdienen ze! Dan slaan we 2 vliegen in 1 klap. We zijn verlost van dat katholieke net, en die mohamedaanse scholen worden toch sowieso opgedoekt, is 't niet omwille van hun frauduleuze zaakjes (zie Nl.), onderlinge discussies & de onmogelijkheid om overeen te komen, dan wel omdat ze de eindtermen niet halen omwille van hun achterlijke mohamedaanse opvattingen. | 
| 
 Ik ben helemaal voor. Dit kan het Kath. Onderwijs ernstig beschadigen. | 
| 
 ik ben tegen alle vormen van godsdienstonderwijs. Ooit waren de linksen dat ook, nu kruipen ze diep in het hol van de moslims. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be