![]() |
Zonnepanelen verplichten = gestoord !!
Kan een politieker ons verplichten zonnepanelen te leggen? ik zie dat niet zitten ,, en de moeizucht is enorm ... ze leggen ons tot het oneindige verplichtingen op hier in dat land , nog 2 jaar en die pipo zal misschien niet eens meer verkozen worden ? ze gooien maar op verplicht dit verplicht dat en dan kuisen ze hun schop af , of stappen uit de politiek ....en daar zitten wij dan met onze gebroken potten ,,, een gezin met 2 personen verbruikt toch zoveel electr. niet ??? per jaar ?
|
Natuurlijk kunnen "ze" dat verplichten. Door er een wet van te maken.
Hoe je er tegenover staat kan je illustreren met een voorbeeld: het is gelijk een onteigening van een stuk grond of zelfs een gebouw: hoe meer je je verzet, hoe ongelukkiger je er van wordt. En uiteindelijk moet je toch toegeven. Tot slot: het is toch voor (een gedeelte van) je eigen elektriciteit. Je koopt toch ook je eigen auto voor een gedeelte van je verplaatsingen, tenzij je alles wilt doen met het openbaar vervoer. kuch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wettelijk verplichten moet mogelijk zijn, tenslotte heeft elke Belg een afbetaald huis en 265.000€ op de spaarboek staan.
Het lijkt me een kleine moeite om het land te redden. |
Citaat:
Ik heb er destijds (toen er nog certificaten waren) geen gezet omdat ik de garantie niet vertrouwde en omdat ik dat eigenlijk niet op mijn dak wou. Gaat de overheid mij garanties bieden op de zonnepanelen en mijn dak als ze mij dat verplichten? Dacht het niet. |
Citaat:
En speciale taksen betaalbaar aan de overheid natuurlijk. |
Citaat:
|
Of gaat ie nu al "iedereens "zijn leven en geld zaken beginnen regelen ook nog ? bende onnozelaars dat blauw crapuul , wij hadden in feite LDD moeten hebben die ons regeerde samen met het Vlaams Belang ik denk dat wij allemaal een beter perspectief hadden gehad met die bende inde plaats ...... :evil: gvd
|
Citaat:
Maar of hij het ook echt is weet ik niet. |
Rustig gastjes, dat was zijn antwoord op de vraag hoe je de CO2 target kunt halen, door allemaal zonnepanelen te leggen
|
Citaat:
|
Citaat:
De regering zal niemand VERPLICHTEN ! Domme roddels. |
Men spreekt steeds over aankoopprijs, alsof de kous daarmee af is. Maar ik hoor niks over levensduur, onderhoud, vermindering van efficiëntie door vogelkak. Als ik de gemiddelde auto als voorbeeld neem moet er toch regelmatig op het dak geklommen worden om die dingen te reinigen ? Of hoe zien die er na 5 jaar uit ?
|
Citaat:
Eens hard regenen doet ook al veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon een schande dat hij komt vertellen dat het bijna niets kost. De bijkomende veranderingen aan je dak als je huis ouder is dan 25 jaar, vermeld hij niet en de net vergoeding net zo min. Natuurlijk is het voor hem met zijn gecumuleerd inkomen geen probleem om zonnepanelen te leggen. Wat is de volgende stap? Wat je uitspaart aan stroomkosten bij je belastingaangifte voegen en je daarop nog eens extra belasten? Ik heb offertes gevraagd en de goedkoopste bedroeg nog steeds 14.000 €. Is toch nog iets anders dan de 6.000 € die steeds in de media verspreid word en in de berekeningen van het terugverdieneffect gehanteerd word. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be