![]() |
Elke maand horen 125 mannen: "U bent niet de vader van uw kind"
Elke verdomde dag krijgt een pantoffelheld te horen dat zijn vrouw/vriendin bevrucht werd door een ander en dat hun pagadder niet de hunne is:
Citaat:
Ik lach mij hierbij een breuk :rofl: |
Ziehier het verhaal van een West Vlaming die dit meemaakte:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...DNA-test.dhtml |
Men vergeet te spreken over mannen die "overal" kinderen rondlopen hebben he! Dat kan en mag dan wel?
|
Zelf krijg ik dikwijls de opmerking dat mijn kinderen niet op mijnen Albert lijken. MOET dat dan? Ze lijken op hun moeder, op mij dus. En JA: mijn kinderen zijn absoluut, 100% zeker van Albeir.
|
Ik wil direct gaan voor zo'n speekselmonster, no problem! Mijn kinderen zijn van Albeir.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ver moeten die vrouwkes achter hunne vent lopen? |
Mochten mannen eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen ivm anti-conceptie, ipv het uit gemakzucht aan de vrouw over te laten!!!!! Het zou zeker het aantal buitenechtelijke kinderen verminderen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar weet je, in een gezinssituatie sta je als man niet enkel als "verwekker" van kinderen. Je kunt als man in een gezin geconfronteerd worden met kinderen waar je weliswaar niet de "vader" van bent maar wel de "papa". Dat laatste geeft de doorslag in het leven. Een persoon kan voor kinderen een fantastische "papa" zijn, ook al is hij hun vader niet. En dat hoeft niet eens verbonden te zijn met een verhaal over ontrouw. Je kunt gewoon in een nieuw-gezinstoestand terechtkomen en de kinderen van "die andere" een zeer warm hart toedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo zie je maar dat de rauwe realiteit zelfs de meest gore Dempertopics met gemak overtreft.
Mijn topic over de extreem valse vrouwen is nog niet koud of de kadavers komen al bovendrijven. Die onnozelaars zitten dan een kind te kussen dat een ander uit zijn kloten heeft geblazen recht in haar hoerige kut. |
Of denk je dat ik zever over vrouwen die persoon X pijpen en daarna persoon Y een tong draaien?
|
Ik ging er zelf een topic over openen, maar hypokontertje was me voor.
|
Citaat:
Metroman |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be