Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Elke maand horen 125 mannen: "U bent niet de vader van uw kind" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231552)

Hypochonder 7 mei 2016 10:19

Elke maand horen 125 mannen: "U bent niet de vader van uw kind"

Elke verdomde dag krijgt een pantoffelheld te horen dat zijn vrouw/vriendin bevrucht werd door een ander en dat hun pagadder niet de hunne is:

Citaat:

"Ben ik wel echt de vader?" Argwaan over de bio*logische band met hun kind doet zo'n 5.000 Vlaamse mannen per jaar naar een test grijpen. 30% krijgt na onderzoek in het lab een negatief resultaat. Goed voor 125 keer per maand: "Nee, u bent de vader niet."
Het verhaal van de Nederlandse radio-dj Mattie Valk, die ontdekte dat hij niét de vader is van zijn tweeling, is niet zo uitzonderlijk als je misschien zou denken. De vraag naar vaderschapstests piekt ook in ons land. Een vijftal bedrijven in Vlaanderen biedt ze intussen aan. Samen verkopen ze zo'n 5.000 tests per jaar - nooit eerder waren dat er zoveel. De kit met twee wattenstaafjes wordt geleverd in een blanco envelop, zodat de test in het grootste geheim uitgevoerd kan worden.

Het principe is eenvoudig. De 'vader' neemt twee speekselmonsters - eentje van hemzelf en eentje van zijn vermeende zoon of dochter - en stuurt die op naar een lab. Geen week later weet hij of het kind in kwestie biologisch het zijne is. Het stijgende succes valt te verklaren door het gebruiksgemak, maar ook door de prijs. Waar een testkit vijf jaar geleden nog bijna 1.000 euro kostte, kan je er nu al één bestellen voor 189 euro, inclusief betrouwbare lab-analyse.

De tests zijn volledig legaal, maar hebben geen waarde voor de rechtbank, bijvoorbeeld in het geval van een echtscheiding. Daartoe moeten de stalen genomen worden door een erkende, onafhankelijke derde.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-uw-kind.dhtml

Ik lach mij hierbij een breuk :rofl:

Hypochonder 7 mei 2016 10:23

Ziehier het verhaal van een West Vlaming die dit meemaakte:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...DNA-test.dhtml

NieuwNoors 7 mei 2016 13:23

Men vergeet te spreken over mannen die "overal" kinderen rondlopen hebben he! Dat kan en mag dan wel?

NieuwNoors 7 mei 2016 13:25

Zelf krijg ik dikwijls de opmerking dat mijn kinderen niet op mijnen Albert lijken. MOET dat dan? Ze lijken op hun moeder, op mij dus. En JA: mijn kinderen zijn absoluut, 100% zeker van Albeir.

NieuwNoors 7 mei 2016 13:26

Ik wil direct gaan voor zo'n speekselmonster, no problem! Mijn kinderen zijn van Albeir.

Hypochonder 7 mei 2016 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8095035)
Men vergeet te spreken over mannen die "overal" kinderen rondlopen hebben he! Dat kan en mag dan wel?

Dat is dan te wijten aan de hoerigheid van de betreffende moeders die zich zomaar laten bespringen en dan doen alsof het kind van hun man/vriend is.

Hoomer 7 mei 2016 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8095048)
Dat is dan te wijten aan de hoerigheid van de betreffende moeders die zich zomaar laten bespringen en dan doen alsof het kind van hun man/vriend is.

Ach ze pakt het weeral persoonlijk, je kent dat toch feministen, vraag me af wat ze gaan doen als hun lievelingen de moslims hier baas worden. ;-)
Hoe ver moeten die vrouwkes achter hunne vent lopen?

NieuwNoors 7 mei 2016 13:55

Mochten mannen eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen ivm anti-conceptie, ipv het uit gemakzucht aan de vrouw over te laten!!!!! Het zou zeker het aantal buitenechtelijke kinderen verminderen!

NieuwNoors 7 mei 2016 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8095054)
Ach ze pakt het weeral persoonlijk, je kent dat toch feministen, vraag me af wat ze gaan doen als hun lievelingen de moslims hier baas worden. ;-)
Hoe ver moeten die vrouwkes achter hunne vent lopen?

WAT pak ik persoonlijk? Mijn kinderen zijn 100% zeker van mijnen Albert. Ik heb dus niks te maken met die zogenaamde vrouwen die zich laten bespringen door de eerste de beste. :roll:

Libro 7 mei 2016 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8095056)
Mochten mannen eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen ivm anti-conceptie, ipv het uit gemakzucht aan de vrouw over te laten!!!!! Het zou zeker het aantal buitenechtelijke kinderen verminderen!

It takes two to tango. :roll:

quercus 7 mei 2016 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8095038)
Ik wil direct gaan voor zo'n speekselmonster, no problem! Mijn kinderen zijn van Albeir.

Och, dat die speekseltest vrij frequent wijst op koekoeksgedrag in deze tijd hoeft niet te verbazen. Er wordt tegenwoordig gesproken over "one night stand" alsof het "un fait divers" is.
Maar weet je, in een gezinssituatie sta je als man niet enkel als "verwekker" van kinderen. Je kunt als man in een gezin geconfronteerd worden met kinderen waar je weliswaar niet de "vader" van bent maar wel de "papa". Dat laatste geeft de doorslag in het leven. Een persoon kan voor kinderen een fantastische "papa" zijn, ook al is hij hun vader niet. En dat hoeft niet eens verbonden te zijn met een verhaal over ontrouw. Je kunt gewoon in een nieuw-gezinstoestand terechtkomen en de kinderen van "die andere" een zeer warm hart toedragen.

Johan Bollen 7 mei 2016 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8095036)
Zelf krijg ik dikwijls de opmerking dat mijn kinderen niet op mijnen Albert lijken. MOET dat dan? Ze lijken op hun moeder, op mij dus. En JA: mijn kinderen zijn absoluut, 100% zeker van Albeir.

Maar hoe voelt die Albert zich daarbij? Hij twijfelt mischien ook, maar een test doen zou tonen dat hij u niet vertrouwt. Arme mens.

Hoomer 7 mei 2016 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 8095083)
Maar hoe voelt die Albert zich daarbij? Hij twijfelt mischien ook, maar een test doen zou tonen dat hij u niet vertrouwt. Arme mens.

Nee nee Albert kan daar tegen he, dat is ne metro man of zoiets enfin in ieder geval nen oudere man in een nieuw jasje.;-)

NieuwNoors 7 mei 2016 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8095085)
Nee nee Albert kan daar tegen he, dat is ne metro man of zoiets enfin in ieder geval nen oudere man in een nieuw jasje.;-)

:crazyeye:

NieuwNoors 7 mei 2016 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 8095083)

Nee hoor! Mijnen Albert weet dat hij mijn enige en echte liefste is!

Demper 7 mei 2016 15:20

Zo zie je maar dat de rauwe realiteit zelfs de meest gore Dempertopics met gemak overtreft.

Mijn topic over de extreem valse vrouwen is nog niet koud of de kadavers komen al bovendrijven.

Die onnozelaars zitten dan een kind te kussen dat een ander uit zijn kloten heeft geblazen recht in haar hoerige kut.

Demper 7 mei 2016 15:27

Of denk je dat ik zever over vrouwen die persoon X pijpen en daarna persoon Y een tong draaien?

Demper 7 mei 2016 15:27

Ik ging er zelf een topic over openen, maar hypokontertje was me voor.

Hoomer 7 mei 2016 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8095091)
:crazyeye:

Metroman

Marie van de koster 7 mei 2016 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8095035)

2 !!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be