![]() |
Het forum boek
ik heb een ideetje.
We schrijven samen een boek en publiceren die. Ik kopieer de reacties naar Word en druk het later uit in boekversie. Geïnteresseerden? En iemand een onderwerp? Drank seks en drugs is al bezet :p |
Citaat:
|
O ik weet het " hoe de islam ons veroverde in onze slaap"
|
Belgen zijn dom, dat is een echo waar we vanaf moeten.
We hebben wel nobelprijzen gewonnen he. En niet ene maar enkele. We zijn in de waan van ideologie. Wanneer iedereen zichzelf terug zou vinden zouden wij erop uit komen rocket scientists te zijn. Waar passen we onze kennis op toe??? Merge eens een beetje (zelf)liefde. Zet dat eerst. Ik wil niet melig doen, maar weten mensen wel wie ze zijn? En als ze niet weten wie ze zijn, is dat dan niet logisch dat ze dom gaan doen? Samson en Gertjes gewijs lezen. |
Citaat:
Maar dan waar de leden centraal staan, de personages zijn. Een biografie van iedereen? :) Maar iemand anders moet ze dan wel schrijven, niemand mag ze van zichzelf schrijven. |
ach .. .. en wat als je het wel weet wie ge zijt ... dan nog ... wat doe je ermee in een land vol domme kloten?:-):-)
|
Citaat:
Dan ga je achter de dingen die je wilt en wijs je niet meer naar de dingen die je niet wilt. Ergo, dan word je gelukkig. Maar het is een woelige strijd voor sommigen, ... jezelf zoeken kan een gevaarlijke tocht worden met de dood tot gevolg. Niet iedereen komt van een gezegende komaf, maar hoe anders breek je de cirkel als je je daar niet bewust van wordt? Onze blinde vlekken houden ons in een psychose van een misvormde realiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je je er bewust van was, was het geen blinde vlek he muilekoek. http://coachjan.be/ken-jij-jouw-blinde-vlekken/ Leer jezelf kennen. Zijn wij wel wie we denken te zijn? Ik denk dat mijn 2e boek vorm krijgt. |
Citaat:
|
En nu verse koffie en een boke saluutjes ..
|
We're all mad here Muilekoek.
Ding dong! |
Ik zal hoofdstuk XVII wel voor mijn rekening nemen.
|
Ik wacht tot hoofdstuk LXIX
|
Citaat:
Hoe de vete tussen Isibald en zijn bloemkoolkwekende buurman uit de hand liep toen Isibald in juni 1486 ongevraagd buurmans tuin omspitte om zijn selderareaal uit te breiden. Hoe de vete tussen Isibald en zijn buurman aan een einde kwam toen Isibalds buurman op 8 juli 1487 zelfmoord pleegde wanneer bleek dat er niet langer bloemkool in mosselrecepten voorkwam. Hoe Isibald op 9 juli 1487 de weduwe van zijn ex-buurman besteeg. Hoe Isibalds leven verder verliep tot het jaar 1506 toen Isibald zelfmoord pleegde omdat selder in mosselrecepten steeds vaker vervangen werd door prei. Ik zoek nog wel een passend einde. Go!! |
Als we nu eens The Turner Diaries vertalen. Elke vrijwilliger neemt een hoofdstuk voor zijn rekening.
|
Dan ga ik toch voor The Isibald Diaries...
|
Dan ga ik toch voor The Isibald Diaries...
|
Citaat:
Sweet ...;-) |
Citaat:
![]() Dat roken is er teveel aan voor mij. :-D U denkt, waarom Uni? Slecht voor mijn gordijnen. :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be