Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   pm mij met text ideeen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23164)

no_red_flags 31 oktober 2004 05:03

pm mij met text ideeen

heeeft hier iemand anti islam, anti marrokanen, anti homosexueel, anti establishment, anti verhofstadregering, anti whatever verkeerd loopt in vlaanderen....texten?

ik ben op zoek naar mensen die een songtext, of zelfs maar gedichtje kunnen schrijven over bovegenoemde onderwerpen zodat ik die kan gebruiken als songtext in een nieuwe band. alle ideeen welkom!!!!

met andere woorden,

AL WAT GE NIET DURFT ZEGGEN MAAR WEL DENKT? GIET DAT IN DICHTVORM. RIJM BIJ VOORKEUR.EN STUUR HET ME DOOR VIA PM, ZODAT IK ER EEN NUMMER VAN KAN MAKEN EN WELKDRA KAN UITBRENGEN(NON PROFIT)
100% political incorrect is the rule!

PM MIJ

Musketo 31 oktober 2004 10:50

U wil dat ik een gedicht schrijf waarin ik oftewel de islam, de marokkanen, de homoseksuelen, verhofdstadt, enz. uitkak?

Ten eerste kan je zoiets moeilijk bestempelen als een gedicht.
En ten tweede, doet het maar zelf.

Vlaanderen Boven 31 oktober 2004 10:51

Hoe noemt uw vredevol groepje?

Musketo 31 oktober 2004 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Hoe noemt uw vredevol groepje?

Sunshine and the zomerfoefkes.

no_red_flags 31 oktober 2004 21:49

geen idee hoe dat gaat heten, zal es vragen aan die persoon die vroeg dat te posten.

George 31 oktober 2004 22:05

Heb al wel een gedacht voor het refrein, ik zie echter niet in waaom ik het zou pm'en. Je kunt het hier evengoed lezen.

Allez dan hier komt ie;

"en ik zal nooit geen idiote berichten meer posten op politics, oh nee, ik zal het nooit meer doen"

no_red_flags 31 oktober 2004 22:12

don't shoot the messenger, idioot

en nog slechte gerijmd ook

George 31 oktober 2004 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door no_red_flags
don't shoot the messenger, idioot

en nog slechte gerijmd ook

Waar slaat dat nu weer op? 't is toch een tekst die jij wil gebruiken? Niks messenger dus tenzij je in opdracht werkt maar dan mag je dat er wel bij zeggen.

Als je dan in opdracht werkt kun je er geld voor vragen en kun je van mij moeilijk verwachten dat ik jouw werk ga doen he.

Als je een mooie rijm wil, dan vraag je dat maar aan skill.

JoeQpublic 1 november 2004 00:30

Citaat:

heeft hier iemand anti islam, anti marrokanen, anti homosexueel, anti establishment, anti verhofstadregering, anti whatever verkeerd loopt in vlaanderen...texten?

Oh wat is de wereld stout, 't is altijd die ander hun fout?

Vlaanderen Boven 1 november 2004 01:42

Ik heb al een ideetje voor de groepsnaam...wat dacht je van De Oude Wijven?

George 1 november 2004 09:20

The bold and the Ugly past misschien ook wel als groepsnaam ;-)

ingenious 1 november 2004 10:54

Citaat:

heeeft hier iemand anti islam, anti marrokanen, anti homosexueel, anti establishment, anti verhofstadregering, anti whatever verkeerd loopt in vlaanderen....texten?

ik ben op zoek naar mensen die een songtext, of zelfs maar gedichtje kunnen schrijven over bovegenoemde onderwerpen zodat ik die kan gebruiken als songtext in een nieuwe band. alle ideeen welkom!!!!

met andere woorden,

AL WAT GE NIET DURFT ZEGGEN MAAR WEL DENKT? GIET DAT IN DICHTVORM. RIJM BIJ VOORKEUR.EN STUUR HET ME DOOR VIA PM, ZODAT IK ER EEN NUMMER VAN KAN MAKEN EN WELKDRA KAN UITBRENGEN(NON PROFIT)
100% political incorrect is the rule!

PM MIJ

ik ben anti anti anti, lekker politiek incorrect, lekker rebels, oh wat ben ik stoer! :roll:

leer eens een eigen mening vormen.

en zeg aan die mannen van da groepke da ze zelf ne songschrijver binnenpakken, dat werkt handiger.

Supe®Staaf 1 november 2004 11:00

Hoeveel betaalt dat per regel?

George 1 november 2004 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Hoeveel betaalt dat per regel?

Ik denk niet dat ze naar een ode aan Tilleke aan het zoeken zijn. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be