![]() |
Zwarte dag voor de Belgische bierliefhebber...
Palm, Rodenbach, Brugse Tripel,....
Niet echt mijn favoriete bieren (dat blijft de ongenaakbare Westmalle Tripel) maar toch doet het pijn om ze in Nederlandse handen terecht te zien komen... Bron (van alle kwaad) |
Ben eigenlijk niet zo'n grote Palm-liefhebber.
|
Citaat:
|
Eerlijk? Als de Nederlanders het recept (zeker van de Rodenbach) met rust laten, maar er verder wel iets meer hun verkoopstalenten op los laten, mij niet gelaten. Palm deed het al een paar jaren minder en minder goed, spijtig genoeg.
|
ILOVE Guinness ;-)
|
Ja, 't zou jammer zijn moesten de 'Ollanders aan het productieproces gaan sleutelen. Aan de andere kant, komen er nu misschien ook Palmmeisjes om keet te gaan schoppen op het WK voetbal !
![]() |
Citaat:
Boycot die handel. |
Citaat:
Denk dat ik nog rap eens een Rodenbach drink vooraleer die Hollandse barbaren de smaak verkloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de golfbrekers groeiden er nog mosselen. Ik was amper drie en mijn vader stak de mosselen voor mij rauw open. Het kon niet rap genoeg gaan. Ik riep de ganse tijd: nog snossel, nog snossel. Het zijn smaken en momenten die je niet vergeet. Nu eten de kinderen artificiële fabrieksbrol en hebben computer spelletjes nodig om zich te verzetten. |
Citaat:
Nu is de Belgische kust een bejaardentehuis waar je amper nog een cecemel kan krijgen zonder attest. Die tijden van vrijheid en blijheid zijn voorgoed voorbij.......En voor de jeugd :Now it's all on the screen ...die kunnen gewoon op een wc pot blijven zitten....zolang ze hun smartphone maar bijhebben is het hen al gelijk waar ze zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, nu eerst een .................
![]() |
Triestig is het Hollands bier......
![]() ![]() Hoeveel dagen zou zo'n week duren ? ![]() ![]() |
Citaat:
http://www.gooieneemlander.nl/region...n-Eurobioscoop ![]() |
Citaat:
Nu is dat waarschijnlijk verboden;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be