![]() |
Manipulatie in alles...
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,
|
Citaat:
|
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
|
Maar allee ... ? wat is er nu zo mis aan? is dit geen onderwerp ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mk Ultra :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
danku sossen, om gans de maatschappij te besmetten met uw voze kanker!
|
Citaat:
|
Citaat:
De mensen zijn tegenwoordig heel egocentrisch, volledig op zichzelf gericht. Het is echt niet nodig om altijd de goedzak uit te hangen maar gewoon eerlijke interesse opbrengen voor de anderen en voor onze samenleving dat gebeurt hoe langer hoe minder. Neem al die grootse acties die tegenwoordig ondernomen worden. Ik schop hier mogelijk tegen een paar heilige huisjes. KOTK schiet me als eerste te binnen. Dikwijls heb ik het gevoel dat degenen die zich daarvoor inzetten dat doen om op Facebook vermeld te worden of in het plaatselijk reclamebladje of misschien zelfs op TV dan omdat ze werkelijk iets willen doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen genade voor sossen en egoïsten. En dan zwijgen we nog over het feit dat de actie gewoonlijk meer geld opslurpt dan dat het naar het goede doel gaat. Veel chichi en tralala maar geen greintje inhoud stijl Veronique von Cockhausen. |
Citaat:
Niet uit de boekskes! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ken wel enkele mensen die zich serieus aan haar geërgerd hebben! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be