![]() |
Verhofstadt roept elke EU burger op Erdogan te beledigen
Standaard Verhofstadt roept elke EU burger op Erdogan te beledigen.
Guy Verhofstadt deed vandaag in het Europees Parlement een opmerkelijke oproep. Verwijzend naar de aanklacht van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, die een spreekverbod eiste tegen de bestuursvoorzitter van de Duitse mediagroep Axel Springer, riep hij alle parlementsleden en Europese burgers op Erdogan te beledigen. http://goto.marokko.nl/?url=http%3A%...eledigen.dhtml M.i. Is de neo-liberaal Verhofstadt behoorlijk geschoffeld. Er zijn genoeg pro Erdogan Turken in Europa die wel eens heel naar tegen de burgers kunnen gaan doen. Maar dat deert deze politieker kennelijk niet, zolang hij z'n riante baantje maar heeft, veilig in Brussel. Kan me nog herinneren dat hij op het maidan in kiev, samen met Hans van Baalen de boel stond op te ruien. https://www.youtube.com/watch?v=rQnXo2HMriQ Roep die dwaas eens tot de orde beste Belgen, hij maakt meer kapot dan je lief is want wij krijgen de klappen, niet Verhofstadt. Chapiro is nu online Rapporteer kwalijk bericht |
Alles om tegen Erdogan te ageren en de Turken uit Europa te houden is mooi meegenomen, zelfs als het van Verhofstadt komt.
Erdogan is een geitenneukende dictator! Vwalla |
wat voor een klojo is die Verhofstadt eigenlijk ?! hij weet zelf ook wel dat dit in de meeste EU staten niet strafbaar is.
als hij even efficient is bij zijn bemiddeling met Turkije als hij efficient was bij zijn optreden in Oekraina en zijn oproep tot wapens leveren aan Syrisch verzet ... dan mogen we binnenkort wel Turkse heerschappij over heel Europa verwachten, vermoed ik zo ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vorig jaar nog goed voor een boete van 8500 €, mocht je denken dat Koning F te grootmoedig zou zijn om zulke zaken ongemoeid te laten ... niet dus. |
wat zegt het forumreglement trouwens over het posten van illegale (menings)uitingen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
begin maar al te sparen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een rechtbank ben je volgens mij niet onmiddellijk verloren. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
probleem is echter dat zulke zittingen op vraag van het Hof meestal achter gesloten deuren gebeuren ... rechters gaan daar ook altijd op in in dit land blijkbaar ... terwijl de machten toch gescheiden zijn in dit land ;-) |
Citaat:
|
Daar u hem hier nogmaals wist te posten herhaal ik met enige graagte mijn tekst. 8O
Citaat:
|
Ik weet niet welke parlementen (Europees? Nationale? Of geen?) dit beschamend verdrag met Turkije moeten goedkeuren. Hoe dan ook, in plaats van daar op de tribune van het Europees parlement met een schaapachtig glimlachje te staan zeveren en het publiek aan te zetten om allemaal in koor te staan mekkeren tegen sultan Erdogan, had hij beter alle parlementairen opgeroepen om dat Europees -Turks zogenaamd "akkoord" radicaal af te wijzen. Europa moet tegen die immigratie-tsunami zelf optreden. Europa hoeft geen schrik te hebben dat sultan Erdogan met een vingerknip de migrantenstroom weer op gang brengt. Het volstaat dat een gezamenlijk Europees eskader van snelle schepen de cruciale zones in de Middellandse Zee grondig controleert en alle migranten-dinghies, -vlotten, -roeiboten en andere gammele vehikels onverbiddelijk terug opsleept naar de Turkse en de Lybische kust. Europa kan dat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be