![]() |
Bent u (onbewust) racist? Doe de test
Ik denk dat er veel van de poco's gaan verschieten als uit de test blijkt dat ze min of meer racist zijn. :-D
http://www.knack.be/nieuws/belgie/be...=1266839620324 |
Iedereen is racist. De één al meer dan de ander, maar angst voor vreemde elementen in de eigen groep is een natuurlijk instinct.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Racisme op jezelf plegen , of zichzelf discrimineren ,
telt dat ook , en/of is dat (on)wettelijk ?? |
Ik blijk net een lichte voorkeur voor "black people" te hebben. Ik heb wel de indruk dat die test voor een groot stuk afhangt van uw intelligentie: je wordt eerst gewoon gemaakt aan de associatie "white" en "good" en pas naar het einde toe krijg je de associatie "black" en "good". Daardoor moet je tegen het einde je hoofd erbij houden of je maakt meer vergissingen dan in het begin.
|
Ik vrees dat ik ook iets van een racist in me heb want ik zie niets racistisch in dit filmpje :
http://www.gva.be/cnt/dmf20160527_02...mefilmpje-ooit Ik zou ook niets racistisch zien in een zwart meisje dat geen blanke wil kussen waarop die blanke in een vat chocolade wordt ondergedompeld waarna het meisje hem dolblij begint te kussen. Als reclame voor Callebaut chocolade. Ik zie het echt niet. |
Bij de test van de ts blijk ik dan weer een voorkeur te hebben voor zwarten ... dus wreed racistisch kan ik dan toch niet zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als men geen voorstander is van een opgedrongen moslim-immigratie, dan is men een "racist" in Europa, zo simpel is het volgens de politiek correcten.
Dat die moslim-immigratie leidt tot meer sociale afbraak, tot meer milieu-vervuiling, tot meer taksen en belastingen, tot meer gevangenen, tot meer overheidsbemoeienis, tot hogere huizenprijzen, tot meer verkeersdrukte, tot meer onveiligheid, tot meer verkrachtingen, tot meer politie-staat, enz ... dat is volgens de goedmensen het verdiende loon van die (onbewust) rascistische autochtonen wellicht. De moslim-multicultuur is immers het nieuwe opper-geloof waar al de rest voor moet wijken, zelfs in de katholieke scholen. Als men echt voor multi-cultuur is, dan moet men maar meteen een paar honderd miljoen chinezen, indiers en afrikanen naar europa laten komen, eens zien hoe leuk gezellig en welvarend het dan hier allemaal wordt. |
Citaat:
|
Blijkbaar durven de forummers die deze test deden geen resultaat mee te geven.
bang om als racist te worden ge-out? mijn resultaat: Citaat:
|
Citaat:
Kent gij de betekenis van dat woord wel? Meer 'n "voorkeur" hebben voor 't ene is automatisch racisme naar 't andere, behalve als 't om 'n voorkeur voor "zwarte mensen" gaat, dan is 't goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de test en ook volgens jou zou ik dan 'n "racist" zijn, want - nog steeds volgens jou; Citaat:
Jij bent er - naar eigen zeggen - alvast geen, jouw voorkeur gaat niet méér uit naar blanke mensen dan naar zwarte mensen. Wat is iemand wiens voorkeur meer uitgaat naar zwarte mensen dan naar blanke mensen dan? Hangt 't er vanaf of je zèlf blank of zwart bent? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be