![]() |
Hoe zou jij reageren ?
Simpele vraag.
![]() |
Het is mijn type niet, maar de situatie is prefect om mijn vrouw jaloers te maken.
Ik doe even helemaal niets en geniet van wat gaat komen |
Ik zou wel willen durven rechtstaan, beetje vooruit, en dan wat thrust bewegingen,
maar wellicht zal ik haar beetje boos vragen om ieders plaats te respecteren. . |
Ik zie niet in wat daar storend aan is. Elke man kijkt toch graag naar lang haar?
|
Jammer dat je geen schaar mee aan boord krijgt.
|
klaptafeltje naar beneden, klaptafeltje terug naar boven.
|
Ik zou het waarschijnlijk nog niet eens opmerken.
Een vlucht is voor mij de ideale tijd om een uiltje te vangen. En anders ben ik wel bezig een boek te lezen. |
Eigenlijk ligt dat haar gewoon over haar eigen zetel.
Ik zie geen probleem. |
De schaar erin!
|
Indien het echt zou storen zou ik vragen haar haar bij haar te houden. Bij een weigering de vraag laten stellen door de stewardess, en de volgende optie is het klaptafelte die een deel van haar haar zou blokkeren.
|
Ik zou haar feliciteren met haar mooie lange haar en eraan toevoegen dat zij tenminste vrouwelijk is en niet rondloopt met een kort lesbo kapsel.
|
Citaat:
|
Eén kotsgeluidje en het ligt al aan de andere kant van de zetel
|
Ik zou het eerder vervelend vinden en er mij zorgen over maken dat mijn kleren onder dat haar zouden komen te zitten. 8O
|
Ik zou aan de hostess een extra potje ketchup vragen :lol:
. |
Citaat:
|
magazine pakken, magazine terugsteken :-)
nee, eerlijk, ze ziet er best aangenaam uit dus t zou me niet storen wsl. |
Ik zou haar haar zorgvuldig en met zachte doch ferme hand liefdevol borstelen.
Join the mile high-club. Oh, en die homo op de foto mag direct al dimmen met zijn show. |
Een potje knal oranje verf vragen aan de stewardess.
|
alsof knappe vrouwen dat sowieso niet mogen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be