Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   FDW 1 e minister maken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231762)

de vuile muilekoek 14 mei 2016 08:34

FDW 1 e minister maken

En er zijn maar een paar mannen die dit land weer op de rails zouden krijgen ... ik dacht aan Filip Dewinter , Jean Marie De Decker, en dan wie nog ? wie zouden jullie een goede 1 e minister zien? welke politiekers zijn in ons land de goeie en de beste door duwende probleem aanpakkende mensen? ook mensen uit de zakenwereld .. .. waarom bemoeien zij hun niet met dit in de grote problemen land? we gaan er toch uit moeten als wij allemaal niet willen verzuipen en eindigen als Griekenland .

Rahowa 14 mei 2016 08:41

sorry FDW is niet slim genoeg,ik kies voor Gerolf Annemans.

Thuleander 14 mei 2016 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 8101502)
sorry FDW is niet slim genoeg,ik kies voor Gerolf Annemans.

Liever geen academici.
Die zijn te zeer geneigd tot 'dialoog' en 'compromissen sluiten' en ander nutteloos gepalaver.

vrijzinnige 14 mei 2016 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8101497)
En er zijn maar een paar mannen die dit land weer op de rails zouden krijgen ... ik dacht aan Filip Dewinter , Jean Marie De Decker, en dan wie nog ? wie zouden jullie een goede 1 e minister zien? welke politiekers zijn in ons land de goeie en de beste door duwende probleem aanpakkende mensen? ook mensen uit de zakenwereld .. .. waarom bemoeien zij hun niet met dit in de grote problemen land? we gaan er toch uit moeten als wij allemaal niet willen verzuipen en eindigen als Griekenland .

"er zijn maar een paar mannen die dit land weer op de rails zouden krijgen"

Maar die mannen spartelen dan weer net boven de kiesdrempel of onder die kiesdrempel :-) :-) :-)

Bobke 14 mei 2016 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8101511)
"er zijn maar een paar mannen die dit land weer op de rails zouden krijgen"

Maar die mannen spartelen dan weer net boven de kiesdrempel of onder die kiesdrempel :-) :-) :-)

Domme kiezers hè.

Thuleander 14 mei 2016 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8101511)
:-) :-) :-)

Maar als er 130 in de lucht vliegen is het bleiten en bougies branden op 'imagine'.

Zeus 14 mei 2016 09:24

Citaat:

Welke problemen? We zijn rijker dan ooit, we leven langer dan ooit en we zijn veiliger dan ooit.

Zeus 14 mei 2016 09:24

.

TV-verslaafde 14 mei 2016 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8101508)
Liever geen academici.
Die zijn te zeer geneigd tot 'dialoog' en 'compromissen sluiten' en ander nutteloos gepalaver.

Als je begint met "ik eis" dan springen de mensen tegenwoordig al in de lucht: "jij bent Hitler"..... Alleen onze moslims mogen vanalles eisen; wij mogen niets meer eisen.

Thuleander 14 mei 2016 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8101538)
Welke problemen? We zijn rijker dan ooit, we leven langer dan ooit en we zijn veiliger dan ooit.

Het is zo plezant een babyboomer te zijn!
Ons huis in de veilige blanke villawijk is afbetaald, we verhuren nog een paar appartementjes als aanvulling op ons riant pensioen en de medische kosten voor onze diabetes worden volledig terugbetaald.
We gaan bovendien drie keer per jaar naar de zon.
Over welke problemen hebben die jong gasten het????

Thuleander 14 mei 2016 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8101546)
Als je begint met "ik eis" dan springen de mensen tegenwoordig al in de lucht: "jij bent Hitler"....

Ja en dan?
Dat ben je zowiezo als je blank bent en je daar niet voor verontschuldigt hoor.

Gamla 14 mei 2016 09:49

We hebben een brutale nationalistische dictatuur nodig.

Pandareus 14 mei 2016 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8101572)
We hebben een brutale nationalistische dictatuur nodig.

Je moet eens overleg plegen met Max van dietschland. Die wil een Diets keizerrijk stichten. http://forum.politics.be/showthread.php?t=90125

Gamla 14 mei 2016 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8101612)
Je moet eens overleg plegen met Max van dietschland. Die wil een Diets keizerrijk stichten. http://forum.politics.be/showthread.php?t=90125

Het is jammer dat Max niet vaker langs komt.

Pandareus 14 mei 2016 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8101615)
Het is jammer dat Max niet vaker langs komt.

Denk jij dat PhDW een geschikte Keizer zou zijn van het Diets Keizerrijk ?

ViveLaBelgique 14 mei 2016 10:41

Filip De Winter kan het beste functioneren als vice-premier van Asiel-migratie en terugkeerbeleid.

Prins Laurent is de beste keuze voor premier van ons land.

Gamla 14 mei 2016 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8101623)
Denk jij dat PhDW een geschikte Keizer zou zijn van het Diets Keizerrijk ?

Maar natuurlijk, en er kan gelachen worden.

Dat is wat jullie mankeren. Gevoel voor humor.
Het is altijd zo serieus.

Pandareus 14 mei 2016 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8101626)
Filip De Winter kan het beste functioneren als vice-premier van Asiel-migratie en terugkeerbeleid.

Philip
Citaat:

Prins Laurent is de beste keuze voor premier van ons land.
:lol::lol::lol:

DewareJakob 14 mei 2016 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8101607)
boenk erop !!!

Gevaarlijk? Dat zie ik toch niet. :lol:

Eyjafjallajökull 14 mei 2016 11:44

Citaat:

Toen het gevoel voor realiteitszin werd uitgedeeld, stond je ook niet echt vooraan zeker ? :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be