![]() |
Vrouwen bij de Apotheker
Het valt mij op dat vrouwen bij de apotheker steeds dezelfde producten kopen.
De pil om niet zwanger te geraken van al die verschillende mannen. Condooms in alle kleuren, smaken en formaten. Producten tegen een slechte adem vanwege al het pijpen. Tongschrapers om het sperma van hun tong te schrapen. Voor de rest hebben die blijkbaar niets anders nodig. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
![]() ![]() |
Citaat:
Blijft de vraag wat zo'n Demper dan altijd moet komen afhalen. Ik gok op pilletjes tegen erectieproblemen. |
Citaat:
Welk pilleke werkt tegen priapisme? |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Hier een foto uit zijn jongere jaren. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders blijft ge de schlemiel-met-valieske, die overal staat te wachten tot hij zijn muntbollen mag presenteren aan mijnheer den apotheker(assistent) |
Demper zijn vaste bedelplaats is aan de uitgang van een apotheker, daarom dat hij dat allemaal "weet".
|
Citaat:
|
Citaat:
Demper heeft echt een stylist nodig. Misschien kan Jani hem eens onder handen pakken ? Dan komt hij op televisie & gaat vanaf dan succes bij de vrouwen hebben. Gedaan om met de handkar te rijden :lol: |
Citaat:
Wil je hem confronteren met precies dat wat zijn grootste angst uitmaakt: het moeten plezieren van een echte vrouw? Laat hem maar lekker macho-sexistisch uithalen en pretenderen dat hij The King Of The Divan is. Het is goedkoper dan een of andere zweefkeestherapie waar ze hem proberen bewustmaken dat er niks verkeerd is om levenslang aan zijn zeel te snokken als het bij de dames niet wil lukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het u kan troosten, ik begrijp het ook niet. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be