![]() |
Moslima's maken selfies met Philippe Dewinter (Vlaams Behang)
Moslima's maken selfies met Philippe Dewinter (Vlaams Behang). Ze gaan blijkbaar ook met hun tijd mee. Blijkbaar goed geïntegreerd. :-D
http://www.vice.com/nl/read/jurgen-a...ia-selfies-962 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat uw fantasie weer eens op hol slaat... |
Citaat:
Wie doet dat anders wereldwijd, toch niet moslim(a)s zeker? Islam is immers vrede. BTW; die domme kopvodmutzen wens ik 'n mohamedaans regime toe, ze weten niet wat hen overkomt, 't lachen zal rap vergaan. :lol: Mohamedaan spelen in 'n westers land, beschermd door westerse wetten is makkelijk zat. |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
Zoals iedereen ooit zeker.
Alhoewel, de meesten hebben die glorie zelfs nooit gehad of gekend. Vandaar dat die kopvodmutzen 'n graantje willen meepikken ...van die (vergane) glorie? |
Is dat Anke Vermeersch in dat rose jasje?
Lijkt wel 'n tientonner. :O Nee, dan mag Flup er nog wezen op zijn leeftijd, hoeveel politici van die leeftijd...soit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter de moslims !! ze zijn zo goed voor de wereld . Filip Dewinter is een zeer zeer zeer slechte mens... en alles die Vlaams is moet weg. Er mag niets meer overschieten van wat Westers is .... het moet weg geveegd worden...... binnen 1O jaar moete wij volledig Islamitisch zijn. Liefs nog binnen 5jaar . Allah Is GROTER !! dan België !! Weg met onze koning ook !! weg met ons eigen volk !!
8-) |
KOOP nu massaal U hoofdoeken !!! in de Wibra !! doe mee !!
|
Citaat:
|
Pure provocatie. Maar als iemand een vlag van IS verbrand wordt die de volgende dag gestenigd. LOL
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wss had dat selfiemakend volk gehoopt dat dit zou uitdraaien op wat trek en duwwerk, niet dus, ze zijn afgegaan gelijk ne gieter.
Als moslim selfies maken met het VB op de achtergrond, hoe dwaas kan je zijn. |
Citaat:
![]() En diegene waar Anneke zegt "kom maar mee, om de lidmaatschap aanvraagpapieren in te vullen" ![]() Je ziet toch dat dat meisje overloopt van geluk dat ze er bij mag horen. Maar zoals steeds ben ik content u te kunnen helpen met het rechtzetten van uw eerdere vergissing Doomy. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be