![]() |
R De Leeuw verbaasd: "Respect voor vakbonden lijkt verdwenen..."
Citaat:
En hoe lang leeft men in de vakbondstraat al boven zijn stand? Hoe lang gaan die nog miljarden aan deze samenleving onttrekken? Men moet eens goed lezen wat deze hypocriet zegt. |
ocharme, ik krijg haast medelijden met Notionele Rudi.
eerlijkheidshalve: met de nadruk op haast. |
Citaat:
|
Kom kom, laten we deze nette heren die staan te betogen niet beledigen.
![]() Ik weet niet welke ik het grappigst vind, die met zijn plastieken bekertje of die met zijn pint. Allemaal een alcoholtest laten doen en indien positief 24u vastzetten. |
dat komt ervan als uw eigen politieke agenda het belangrijkste is. Vakbonden moeten niet aan politiek doen, en dat is wat De Leeuw doet sinds het aanstellen van deze regering
|
En vandaag is dus het sociaal overleg van de kaart geveegd. Proficiat vakbonden.
|
Mensen hun kantoor gaan kort en klein slaan, dat is natuurlijk iets wat een draagvlaak alleen maar sterker maakt.
Geens was niet mijn favoriete minister, maar aan de jarenlange wanboel op dat departement kan hij ook niks doen. En als 400 extra cipiers al niet genoeg zijn... Kort Koppie Kitir zullen we nu niet meer horen vermoed ik... |
Was te verwachten met de rode en groene Waalse vakbonden.
|
Citaat:
Toch raar dat Groen met Almaci & Calvé altijd de eerste zijn om den minister of de regerink al roepend aan te vallen, maar ze nu muisstil zijn. :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een echte schande is het.
De regering mag nu niet toegeven en moet de vandalen PERSOONLIJK aansprakelijk stellen. |
Citaat:
https://twitter.com/MeyremAlmaci/sta...617216?lang=nl |
Citaat:
Het blijft een hysterische kiek. Ik had het trouwens over het verschil in berichten de wereld insturen: had de N-VA erbij betrokken geweest, ze was niet weg te slaan vanop het scherm en uit de kranten. |
De Leeuw is de grootste en letterlijk de vetste blaaskaak die er is. En poen pakken op kosten van de werklozen die in de shit zitten. Dus een bloedzuiger van de ergste soort!
vakbond = Sharia for Belgium. Beiden een vorm van terreur met de bedoeling een land te destabiliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is daarom dat 70% van de Vlamingen achter de vakbonden staat.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be