![]() |
Lijst zware beroepen moet binnen 2 weken klaar zijn
Ik lees in De Standaard van vandaag dat de federale regering bezig is met de lijst van de zware beroepen.
Ik heb zijdelings ook al zoiets opgevangen. Zullen we trachten een lijstje op te maken, als voorspelling ? Zonder commentaar over het waarom. Daar zijn al genoeg draden over, en je kan er nog altijd een bij opstarten. Zeker en vast zullen er bij zijn: - soldaten - politie - kleuteronderwijs - buitenwerk in de bouw Iemand ? |
Ambtenarij tiens
|
Citaat:
|
Spoorwegseingever
|
Loketbediende
|
Citaat:
Het gros van onze soldaten heeft 30 jaar aan één stuk wortelen geraspt,aardappelen geschild en den hond buiten gelaten. :lol: |
Citaat:
Zeg dat VOKA het gezegd heeft :-) |
Citaat:
. |
Citaat:
Of gaat de kracht van verandering er voor zorgen dat Crevits een njet krijgt om haar leerkrachten als zware beroepers uit te laten roepen? :lol: |
voorspelbaar ...
alle beroepen zullen zware beroepen blijken! behalve zelfstandigen en sectoren waarin vakbonden niet actief zijn. dit is België |
éénieder die mijn beroep geen zwaar beroep vindt, mag het eens een maand komen doen !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- visagist van Liesbeth Homans
- begrotingsgatdelver - bewaarder van de heilige atoma-schrift - verontwaardigingscoördinator en kaakslagontvanger - calimero-impersonator |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet opdat het een fysieke bezigheid is dat dat zwaarder is dan een mentale taak. Voor wie geen minuut kan stilzitten en zijn verstand liever niet gebruikt kan een dag achter een bureel de hel zijn......:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wanneer was die hun laatste staking weer ? |
Werknemers bij de spoorwegen die in het ploegenstelsel werken, zaterdag en zondag en feestdagen werken, langdurige prestaties werken en altijd buiten werken en arbeid verrichten dat slecht is voor de rug zijn er ook bij.
Maar een baas die van 08h00 tot 17h00 achter zijn computerke zit van maandag tot vrijdag is er niet bij. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be