![]() |
Peche gaat...
... de adrenaline in het leven opzoeken.
Enige suggesties behalve bungeejumpen. Parachutespringen wil ik wel doen, maar is een beetje te duur op het ogenblik. Iets goedkoper voor handen? Het moet wel een explosie veroorzaken he. |
Een mentos in een fles cola doen.
|
Ja dat veroorzaakt wel een explosie, maar niet in mijn hoofd.
Ik moet iets tegenover mijn doen en laten stellen, iets beters om naar uit te kijken. Nu valt mijn euro dat de Sinksefoor in Antwerpen staat. Peche gaat in de ergste attractie die er te vinden is! En ik zal zien of ik het op mijn youtube kanaal kan zetten. |
|
Ja ziet er wel vet gaaf uit. Ge kunt zo'n vivabox kopen om eens met een Ferrari te rijden dacht ik. Want meerijden is maar half the fun he.
|
Citaat:
|
Citaat:
Koop een motor als je uw rijbewijs terug hebt ! |
Ik zou een pintje gaan pakken en 'aandachtig' luisteren naar de verhalen van de wereldverbeteraars die aan 'den toog' zitten. :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je geest laten beinvloeden door dingen van buitenaf? Je veroordeelt wiet omdat het iets met je brein doet wat niet 'natuurlijk' is, maar tegelijkertijd ga je op zoek naar dingen die 'een explosie' moeten veroorzaken? Stel dat je verslaafd raakt aan je nieuwe adrenaline-kick? Zoek je compensatie voor je wiet ofzo Peche? |
Citaat:
|
Word cipier en ga mee betogen ;-)
|
Citaat:
|
Peche: ga vissen! :lol:
Zou wel pêche met accentje circonflex moeten zijn dan... |
Citaat:
Maar is voor van de zomer, leren vissen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be