![]() |
Mijn grote bekentenis
Beste politics-mensen, ik heb er van genoten om kennis van jullie te nemen over de laatste maanden. Nu dat men 6e maand op dit forum er aankomt, voel ik dat het nodig is om iets met jullie te delen over mezelf, iets wat waarschijnlijk niemand van jullie gaat geloven. Ik heb geen benen. Inderdaad... Ik verloor ze na een auto-accident bijna 5 jaar geleden. Dat is de reden waarom ik van thuis uit studeer, en ik dus zeer veel tijd heb om hier op dit forum rond te hangen. Je moet me niet geloven, maar als je me gelooft, denk dan aub niet dat ik minderwaardig ben. Welk verschil maakt het immers uit? Wij zijn allemaal evenwaardig op het internet.
|
Ehm... ok... Thanks for sharing, I guess...
|
Citaat:
|
Er zijn er hier zelfs zonder hersenen die posten, dus wat maakt het uit?
|
6 maanden, 1 post?
Een bekentenis waarvoor je een dubbelnick aanmaakt, tsjaaaa.... |
ik heb al vaker onder mensen hun eerste posting 'welkom op dit forum' geschreven. Uiteraard wens ik jou ook een hartelijk welkom. ik wens je ook veel sterkte. Ik hoop dat je je wat kan amuseren met het eigenzinnig forumvolkje dat hier rondhangt.
driewerf |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is vorige maand lid geworden, dus wat ben je allemaal aan het zeggen eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
er is mij iets aan het dagen! Banneling? BB?
|
Citaat:
We verwachten van jou niet meer of niet minder dan dat je bij het posten, je beste beente voorzet. Gelieve vooral veel te posten als je met het verkeerde been uit bed gestapt bent. Wij houden van stevige diskussies. Bij het argumenteren, wel bronnen vermelden, anders krijg je het verwijt dat je geen been hebt om op te staan. Maar genoeg flauw gegrapt, wat ik nu echt wou zeggen: succes met je studies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Euh waarom is Jan geband?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be