Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mijn grote bekentenis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23193)

Jan Vanopstal 31 oktober 2004 20:32

Mijn grote bekentenis

Beste politics-mensen, ik heb er van genoten om kennis van jullie te nemen over de laatste maanden. Nu dat men 6e maand op dit forum er aankomt, voel ik dat het nodig is om iets met jullie te delen over mezelf, iets wat waarschijnlijk niemand van jullie gaat geloven. Ik heb geen benen. Inderdaad... Ik verloor ze na een auto-accident bijna 5 jaar geleden. Dat is de reden waarom ik van thuis uit studeer, en ik dus zeer veel tijd heb om hier op dit forum rond te hangen. Je moet me niet geloven, maar als je me gelooft, denk dan aub niet dat ik minderwaardig ben. Welk verschil maakt het immers uit? Wij zijn allemaal evenwaardig op het internet.

Raf 31 oktober 2004 20:55

Ehm... ok... Thanks for sharing, I guess...

doornroosje 31 oktober 2004 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vanopstal
Beste politics-mensen, ik heb er van genoten om kennis van jullie te nemen over de laatste maanden. Nu dat men 6e maand op dit forum er aankomt, voel ik dat het nodig is om iets met jullie te delen over mezelf, iets wat waarschijnlijk niemand van jullie gaat geloven. Ik heb geen benen. Inderdaad... Ik verloor ze na een auto-accident bijna 5 jaar geleden. Dat is de reden waarom ik van thuis uit studeer, en ik dus zeer veel tijd heb om hier op dit forum rond te hangen. Je moet me niet geloven, maar als je me gelooft, denk dan aub niet dat ik minderwaardig ben. Welk verschil maakt het immers uit? Wij zijn allemaal evenwaardig op het internet.

Ik vind dat uw getuigenis heel openhartig en getuigen van een grote moed en doorzettingsvermogen en wens u het beste Jan.

Pat 31 oktober 2004 22:09

Er zijn er hier zelfs zonder hersenen die posten, dus wat maakt het uit?

Tzuvar Raemborr 31 oktober 2004 23:22

6 maanden, 1 post?

Een bekentenis waarvoor je een dubbelnick aanmaakt, tsjaaaa....

driewerf 31 oktober 2004 23:22

ik heb al vaker onder mensen hun eerste posting 'welkom op dit forum' geschreven. Uiteraard wens ik jou ook een hartelijk welkom. ik wens je ook veel sterkte. Ik hoop dat je je wat kan amuseren met het eigenzinnig forumvolkje dat hier rondhangt.

driewerf

doornroosje 31 oktober 2004 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
ik heb al vaker onder mensen hun eerste posting 'welkom op dit forum' geschreven. Uiteraard wens ik jou ook een hartelijk welkom. ik wens je ook veel sterkte. Ik hoop dat je je wat kan amuseren met het eigenzinnig forumvolkje dat hier rondhangt.

driewerf

heleba stomme ......... ik eigenzinnig?

Vlaamse Leeuw 31 oktober 2004 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
6 maanden, 1 post?

Een bekentenis waarvoor je een dubbelnick aanmaakt, tsjaaaa....

???

Hij is vorige maand lid geworden, dus wat ben je allemaal aan het zeggen eigenlijk.

Dies 1 november 2004 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Hij is vorige maand lid geworden, dus wat ben je allemaal aan het zeggen eigenlijk.

Dat klopt, hij schreef echter wel in zijn openingspost dat zijn 6de maand op dit forum ingaat.

Vlaamse Leeuw 1 november 2004 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Dat klopt, hij schreef echter wel in zijn openingspost dat zijn 6de maand op dit forum ingaat.

Het zou kunnen zijn dat hij eerste enkele maanden op dit forum heeft rondgekeken en dat hij toen beslist heeft om zich in te schrijven hier.

doornroosje 1 november 2004 12:56

er is mij iets aan het dagen! Banneling? BB?

De schoofzak 1 november 2004 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vanopstal

Ook van mij een hartelijke welkom.

We verwachten van jou niet meer of niet minder dan dat je bij het posten, je beste beente voorzet.
Gelieve vooral veel te posten als je met het verkeerde been uit bed gestapt bent. Wij houden van stevige diskussies.
Bij het argumenteren, wel bronnen vermelden, anders krijg je het verwijt dat je geen been hebt om op te staan.

Maar genoeg flauw gegrapt, wat ik nu echt wou zeggen: succes met je studies.

Vlaamse Leeuw 1 november 2004 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
er is mij iets aan het dagen! Banneling? BB?

Nu kan ik toch even niet meer volgen hoor. Ik ben wel een aantal maanden hier niet meer geweest, misschien dat er toen iemand is gebant of zo.

doornroosje 1 november 2004 17:40

Citaat:

Nu kan ik toch even niet meer volgen hoor. Ik ben wel een aantal maanden hier niet meer geweest, misschien dat er toen iemand is gebant of zo.

bloxbuster?

Vlaamse Leeuw 1 november 2004 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
bloxbuster?

Dat zegt me niet echt iets hoor.

Vlaanderen Boven 1 november 2004 17:51

Euh waarom is Jan geband?

Vlaamse Leeuw 1 november 2004 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

Is Jan Hyoens geband?

doornroosje 1 november 2004 17:54

Citaat:

Ik weet natuurlijk niet dat jan geband was, alleen onder zijn naam staat banneling,en er kwam zo maar een gedacht bij me op!

ingenious 1 november 2004 18:17

Citaat:

omdat het waarschijnlijk om een dubbelnick gaat van iemand die geband is (4x ofzo).

Raf 1 november 2004 18:28

Citaat:

Is Jan Hyoens geband?

Spijtig genoeg niet... :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be