Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vriendinnen die je laten vallen omdat je arm bent .... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=231949)

bembem 18 mei 2016 20:40

Vriendinnen die je laten vallen omdat je arm bent ....

Ba ja, ik moet het toch even kwijt -> had een vriendinnetje van toen ik nog in de humaniora zat en waar ik geregeld mee afsprak samen met een ander vriendinnetje-klasgenootje .. bon die tweede dat is echte vriendschap maar die eerste is een vals konijn (laat oa niets van zich horen toen ik haar vertelde van m'n boek) maar ze moest er wel altijd bij zijn zowel vroeger als tot voor kort toen ze meekwam met die andere toen die mij kwam bezoeken, bon bye bye Delphine dus ..... ik denk dat ik nu wel ingeënt ben tegen valse konijnen want zij is niet de enige, yep nu bembem arm is en moet strugglelen om te surviven kennen ze me niet meer :evil::evil::evil::evil: zelfs m'n familie lapt me dit, pffffffffff

Hebben jullie dit ook al voorgehad? thx :-)

bembem 18 mei 2016 20:42

doch mijn revenge zal zoet zijn, binnenkort breng ik een echt goed boek uit dat vonken zal geven, yep zal niet meer met me laten spotten, vanaf nu is het hard tegen hard :evil::evil::evil::evil::evil:

The Paulus Experience 18 mei 2016 20:44

Amai, pms?

Tavek 18 mei 2016 20:46

Wie wilt nu vrienden zijn met iemand die constant giechelt en scheten laat.

hihihih proet xxx

bembem 18 mei 2016 20:53

Ba ik weet nu dat het niet gemeend was en dat ze er enkel bij was om die andere te plezieren, voila sé bembem heeft weeral mensenkennis opgedaan :evil::evil::evil::evil:

From_Vlaanderen 18 mei 2016 22:13

Ja vrouwen doen dit veleer voor centen.
Mannen doen dit ook veleer voor een lekkerder wijf.
Get over it

Xenophon 18 mei 2016 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8106870)
Ba ja, ik moet het toch even kwijt -> had een vriendinnetje van toen ik nog in de humaniora zat en waar ik geregeld mee afsprak samen met een ander vriendinnetje-klasgenootje .. bon die tweede dat is echte vriendschap maar die eerste is een vals konijn (laat oa niets van zich horen toen ik haar vertelde van m'n boek) maar ze moest er wel altijd bij zijn zowel vroeger als tot voor kort toen ze meekwam met die andere toen die mij kwam bezoeken, bon bye bye Delphine dus ..... ik denk dat ik nu wel ingeënt ben tegen valse konijnen want zij is niet de enige, yep nu bembem arm is en moet strugglelen om te surviven kennen ze me niet meer :evil::evil::evil::evil: zelfs m'n familie lapt me dit, pffffffffff

Hoe ziet ze er uit? Is het een lekker wijf? Geef haar gsm-nummer eens?

bembem 18 mei 2016 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8107025)
Hoe ziet ze er uit? Is het een lekker wijf? Geef haar gsm-nummer eens?

lol

Eduard Khil 18 mei 2016 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8106870)

ik denk eerder dat die mensen niets meer met profiteurs willen te maken hebben

bembem 18 mei 2016 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8107034)

bedankt eduard

NieuwNoors 18 mei 2016 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8107037)
bedankt eduard

Edwaar, echt waar! :lol:

Eduard Khil 18 mei 2016 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8107037)
bedankt eduard

goed dat je het zelf ook begint in te zien. Zien wat je probleem is + het aanvaarden is de eerste stap naar een oplossing.

The Paulus Experience 18 mei 2016 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8107043)
goed dat je het zelf ook begint in te zien. Zien wat je probleem is + het aanvaarden is de eerste stap naar een oplossing.

Nog een lange weg voor u te gaan dan :-D

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

bembem 18 mei 2016 23:06

:lol::lol: die zit! :lol::lol:

Wapper 18 mei 2016 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8107034)

Die zit!

Proet! XD>>>

The Paulus Experience 18 mei 2016 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8107057)
Die zit!

Proet! XD>>>

Lol bs'd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be