![]() |
Op TV komen
Wie is hier ooit al op TV gekomen en geinterviewd geweest?
En hoe verliep dat? Ik stel deze vraag omdat mijn dochter eerstdaags op TV zal verschijnen. Binnen enkele dagen komt de filmploeg langs, 's anderendaags wordt het programma uitgezonden. Nu zit ik toch wel met een beetje zenuwen (zij natuurlijk ook)! Iemand hier die wat tips kan geven? Ps: omwille van de privacy van mijn dochter vernoem ik geen exacte dag, uur of zender. Dankuuuuuuuuuuuuuuwel bij voorbaat! |
Geef ze de pil
|
amai amai :-):-):-):-):-) ik zou zeggen van kort en bondig te antwoorden, niet al teveel straffe uitspraken ofzo te doen vermits ze knippen en plakken achteraf, .. ikzelf ben nooit op TV geweest noch geïnterviewd doch koester ik stiekem de droom van ooit in een soap mee te mogen spelen alhoewel dat wss nooit zal gebeuren, daarvoor ben ik te lelijk en acteren is ook niet aan me besteed, jammer genoeg :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Was die "eskimo-foto", vond ik super! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De media is niet te vertrouwen. Ze stellen je op een slinkse manier vragen en achteraf knippen en monteren ze alles zodat je gewoon zegt wat zij willen horen.
|
Citaat:
Het is iets wat "visueel" is, en dat gaan ze binnen enkele dagen komen filmen. Dat staat bij haar thuis. Natuurlijk zullen ze haar wat vragen daarover stellen, maar de bedoeling van het programma is iets wat dus eerder visueel is. Moeilijk om het te omschrijven omdat ik haar privacy wil beschermen. |
Citaat:
In de living stonden er wel een half dozijn mensen, cameraman, interviewer, mensen die het licht regelden en die de microotjes aan mij kwamen vastmaken zelfs wat het gezicht afdippen. Toen ineens begon het te rollen en niettegenstaande ik een stressman kwam alles er vanzelfssprekend uit. Gewoon uzelf blijven denk ik. |
Citaat:
Ook een laaattijdige proficiat met je Panorama-deelname! |
Citaat:
Ik vrees dat daar geen 6-7 mensen in geraken :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be