![]() |
van m'n forumverslaving af, ik ga 1 week niet posten! XD!
Haaaaaaaaaaaaa! ik ga proberen van 1 week niet te posten, daarna 2 weken enz. want ik merk dat ik me vaak opwind in discussies, ik moet ontstressen en ik wil ook zien of ik dit kan volhouden, on Peche mode dus lol, ps het gaat om 'niet posten' want ik zal wel meelezen: hehehehehe, dus bij deze -> tot over 1 week schatjes XD!
|
Good luck on that one. Maar je bent al wel langer weg geweest ...
Tot ziens. |
Lukt je nooit. Wedden?
|
Hé bembem! Niet wegblijven, hé! U brengt hier dikwijls leven in de brouwerij en uw draadjes hebben altijd enorm veel succes al doen veel "heren" hier op het forum er wat minachtend over.
Laat u niet opwinden door hun soms kwetsende opmerkingen, dat zijn mensen die hun dag alleen maar om krijgen door anderen aan te vallen! |
Citaat:
![]() thx Marie! :-))))) ik moet me idd niet zo op m'n kop laten zitten, als ik wil posten moet ik dat doen no matter the haters XD!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Trek je niets aan van de alfa-mannetjes hoor! Ze weten niet beter. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() hihihi thx NN! Haaaaaaa! ik zal ze idd wat laten zien, XD! :-D |
Citaat:
Op hoeveel andere fora ben je nog actief, vermits je over een "verslaving" spreekt ? |
Citaat:
Mijn tweede boek is al vormgeving aan het krijgen. Ik heb al een "proefonderwerp" gevonden, maar in zijn psyche breken zal een mission impossible zijn. Zijn nurture is heel fucked up en nam alle invloeden nog serieuzer als ik. Die moet ik heel voorzichtig aanpakken, want als ge die op een blinde vlek zou aanspreken zou hem U nog toetimmeren ook :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kont? Tieten? Of een foto van wat je deze morgen gegeten hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be