![]() |
Gevangenen sturen deurwaarder op Geens af
BRON
Detail tekst: Citaat:
Eens in de gevangenis aangekomen te zijn heb je NIETS meer te zeggen of te EISEN en mogen ze nog blij zijn dat ze onderdak en eten krijgen. (en de rest ... :roll: ) Back to basics (de Middeleeuwen?¿) denk je dan ergens, de strop en de guillotine in gedachten tevoorschijn halende. 8O ![]() |
Een overheid moet haar eigen wetten en die van de EU leren respecteren.
Wat snap je daar niet aan ? |
Citaat:
Ik denk dat de meeste wetten, in huidige tijden, zwaar verouderd zijn en om een 'deftige' aanpassing vragen. Ik zal dat wel weer verkeerd zien maar toch ... |
Het feit dat je niet over je vrijheid beschikt is de straf. Niet een mensonwaardig verblijf dat indruist tegen zelfs de meest basic normen
|
Citaat:
|
Ik heb het voorspeld enkele dagen geleden, dat Belgie de veroordelingen van het EHRM en andere rechtbanken smalend lachend in de vuilbak zou smijten.
Wie nu nog niet begrijpt dat Belgie een schurkenstaat is wil het niet weten. |
Citaat:
|
Veel teveel complimenten & streken heeft dat crimineel volk.
Stuur dat toch terug naar land van herkomst om daar de gevangenis te leren kennen, zullen ze al heel wat minder praat hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik sommige hun post lees weet ik het intussen wel. |
Misschien moeten we (de politiekers) toch maar eens nadenken over de strafwet. Waar vroeger de daders geen rechten hadden is de balans nu omgekeerd, daders hebben alle mogelijke rechten, slachtoffers niet. Trouwens men spreekt niet meer over straf maar over opleiden tot integreren in de maatschappij. En wat de dwangsommen betreft de meeste daders zijn ook veroordeeld tot een geldboete indien ze die niet kunnen betalen betaald slachtoffer hulp die, dus broek- vestzak operatie voor de regering
|
Citaat:
Dit is een redenering op het niveau van afghanistan, of congo. Iedereen heeft recht op één stommiteit per dag. Jij hebt de jouwe -cum laude- gehad. Sorry, ik moet nu effe gaan braken... |
Citaat:
Ver gezocht ? Welnee... Voor de leefwereld die hoort bij het syndroom van Down is dat nog net binnen het haalbare. ![]() |
Citaat:
Mij verwondert het dat er nog niemand geschreven heeft dat ze moeten 'dank u mijnheer' zeggen als ze hun kom water + wat eten krijgen. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van wat wachten tot er eentje ook nog die laatste stap in de regressie neemt. |
Ja? Wat met de slachtoffers van die criminelen? Meestal pakken die criminelen dan nog de zwakkeren uit de maatschappij. Criminelen ruiken zwakte... Dus die zwakkeren moeten zelfverdediging leren zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wel een probleem is en waar geen enkele regering wat aan gedaan heeft (ook die van Di Rupo niet) zijn de middeleeuwse gevangeniseen. Ik ben ooit eens in Vorst geweest (niet als gevangene :-P) en dat is inderdaad niet meer van deze tijd. Het wraakroepende is dat Geens nu voorstelt om daar wat aan te doen, maar dat kan de Waalse cipiers niet schelen: ze denken enkel maar aan hun eigen. |
Citaat:
En boeten en afzien en van de zweep enz... Of zoals het VB, gevangenen moeten 130€ per dag betalen om in de gevangenis te mogen zitten. :D En als die mensen zelf ooit in de gevangenis geraken, dan staan ze te bleten binnen de veertien dagen, als het zolang duurt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be