Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Petit Paris à Bruxelles. Staan ze daar wat te kwaken ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=232057)

De schoofzak 21 mei 2016 20:32

Petit Paris à Bruxelles. Staan ze daar wat te kwaken ...

Zo van die gasten waar we veel geniet van hebben.
Die later ons pensioen gaan verdienen door te werken en bij te dragen.

Het gerecht zal er zich wel niet mee bezig houden, met zo'n fait divers.
Gevolg: die gasten zelf, en al hun kennissen en vrienden, weten dat ze overal hun kloten mogen aan vegen.

Parkeert uwen auto daar maar eens in de buurt. Als bewoner of als bezoeker.

Bekijk de video van Het Laatste Uur, via de link:

titel: VIDEO. Jongeren bekogelen politie met stenen in Brussel
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160521_02300780
Citaat:

De Brusselse politie is vrijdagavond aangevallen door een groep jongeren in de buurt van het Flageyplein. De agenten werden bekogeld met stenen en blikjes, aldus de woordvoerder van de zone Brussel Hoofdstad.

De politie krijg vrijdagavond rond kwart voor acht een oproep binnen over jongeren die amok aan het maken waren op het Flageyplein in Brussel. Toen de agenten ter plaatse waren, arresteerden ze een van de agressievelingen. Dat leidde niet tot rust, integendeel. Een groep jongeren begon de agenten te bekogelen met stenen en blikjes, enkelen sloegen zelf met stokken.

De Franstalige website La Dernière Heure heeft beelden weten te bemachtigen van een getuige van het incident. Enkele van de agenten raakten gewond, bevestigt Ilse Van de Keere van de politiezone Brussel Hoofdstad.

de vuile muilekoek 22 mei 2016 01:49

Gezellige gastjes ... goed opgevoed ...

zonbron 22 mei 2016 02:53

Vrijdagavond rondom 20 h gebeurd en pas (exact) 24 uur later in de berichtgeving. Het lijkt wel alsof dit nieuws van ver komt, pakweg Keulen. LOL

zonbron 22 mei 2016 03:12

Franstalige heibel met muzelvreemdelingen. ==> Faits Divers

Gelukkig maakte een keetschopper videobeelden vrij en komen we uiteindelijk toch nog iets te weten.

Goed. Next!

Sukkelaar 22 mei 2016 05:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8110458)
Gezellige gastjes ... goed opgevoed ...

Z3oals de linksen zeggen : een echte verrijking.

De schoofzak 22 mei 2016 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8110493)
Vrijdagavond rondom 20 h gebeurd en pas (exact) 24 uur later in de berichtgeving. Het lijkt wel alsof dit nieuws van ver komt, pakweg Keulen. LOL

Zonder die beelden had dit inderdaad nooit in het nieuws gekomen.

De flikken in Vlaanderen zijn op dat vlak achterlijk.
Check eens op yt : welke beelden de Nederlandse flikken allemaal daarop foeteren. Van de meest schattige ("we zien 's ochtends om vier uur twee kleutertjes blootsvoets in piama langs de straat wandelen ...) tot de meest harde kopschoppers.

.

Boduo 22 mei 2016 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8110647)
Zonder die beelden had dit inderdaad nooit in het nieuws gekomen.

De flikken in Vlaanderen zijn op dat vlak achterlijk.
Check eens op yt : welke beelden de Nederlandse flikken allemaal daarop foeteren. Van de meest schattige ("we zien 's ochtends om vier uur twee kleutertjes blootsvoets in piama langs de straat wandelen ...) tot de meest harde kopschoppers.

.

Vorige week was ik in Parijs. Donderdagnamiddag kwam ik met de metro op de Place d'Italie. Overal politie. Toen ik buitenkwam: bijna alle straten VOLLEDIG gebarricadeerd door politiewagens, betonblokken en dgl.
Honderden zwaar bewapende politiemannen & -vrouwen.
Honderden jongeren die met (verzamelde) blikjes & stenen & varkenspoten gooiden. Er werden vuilniszakken in brand gestoken. In die zakken zaten -toevallig- flessen met produkten die ontploften...
Veel jongeren hadden valhelmen op.
Gevaarlijk ? Nu nog niet: ze hebben geen leiders...

DewareJakob 22 mei 2016 10:15

Terwijl houdt groen-rood zich hier bezig met processen aan te spannen tegen politici die de significante waarheid durven zeggen.

subocaj 22 mei 2016 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8110716)
Vorige week was ik in Parijs. Donderdagnamiddag kwam ik met de metro op de Place d'Italie. Overal politie. Toen ik buitenkwam: bijna alle straten VOLLEDIG gebarricadeerd door politiewagens, betonblokken en dgl.
Honderden zwaar bewapende politiemannen & -vrouwen.
Honderden jongeren die met (verzamelde) blikjes & stenen & varkenspoten gooiden. Er werden vuilniszakken in brand gestoken. In die zakken zaten -toevallig- flessen met produkten die ontploften...
Veel jongeren hadden valhelmen op.
Gevaarlijk ? Nu nog niet: ze hebben geen leiders...

Och we zijn gered.
Torfs met zijn voorbeeldig inkomen, zonder ooit een slag uit te voeren, roept op om niet meer te staken.
Isis roept intussen op om tijdens de Ramadan nog wat aanslagen te plegen.

quercus 22 mei 2016 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8110729)
Och we zijn gered.
Torfs met zijn voorbeeldig inkomen, zonder ooit een slag uit te voeren, roept op om niet meer te staken.

Hij heeft verdomme 100% gelijk! Dit "Belgique" moet met harde maatregelen aangepakt worden. Vooral de vakbonden moeten eens met hun neus op de werkelijkheid gedrukt worden. Deze regering reageert nog veel te slap.

Boduo 22 mei 2016 11:37

Citaat:

Och we zijn gered.

Och we zijn voorlopig gered.
De Fransen niet !
Niet alleen in Parijs maar in veel steden zijn er rellen.
Doodzwijgen helpt niet veel: op de sociale media kan je heel wat ZIEN & horen.
+ Als het regent in Parijs, druppelt het in Brussel.

Belgie: failed nation ...

DewareJakob 22 mei 2016 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8110738)
Hij heeft verdomme 100% gelijk! Dit "Belgique" moet met harde maatregelen aangepakt worden. Vooral de vakbonden moeten eens met hun neus op de werkelijkheid gedrukt worden. Deze regering reageert nog veel te slap.

Zouden we met een rood-groene regering beter zijn?

quercus 22 mei 2016 12:33

Citaat:

Och we zijn gered.

Torfs heeft honderden malen meer gerealiseerd dan jij ooit zou kunnen bedenken. Hij heeft een job bezorgd aan honderden mensen. En jij???

quercus 22 mei 2016 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8110841)
Zouden we met een rood-groene regering beter zijn?

Zeker niet. Wat niet wegneemt dat ik graag zou zien dat deze regering veel harder van zich afbijt, vooral tegenover de vakboungden.

DewareJakob 22 mei 2016 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8110848)
Zeker niet. Wat niet wegneemt dat ik graag zou zien dat deze regering veel harder van zich afbijt, vooral tegenover de vakboungden.

Absoluut. Alle wettelijke instrumenten zouden moeten gebruikt worden om die stakingen tegen de verkiezingsuitslag, de rode staatsgreep, te stoppen.

subocaj 22 mei 2016 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8110843)
Torfs heeft honderden malen meer gerealiseerd dan jij ooit zou kunnen bedenken. Hij heeft een job bezorgd aan honderden mensen. En jij???

Hij heeft niets bezorgd, hij heeft door veel tsjeven gekakel goed voor zichzelf gezorgd.

Hij is net zoals BDW, een TV spelletjesman en super camerageil.
Meer moet je achter dit sujet niet zoeken.
Leg je hem op een "hellend vlak" rolt hij ook over de afgrond.
Aangezien ik geen enkele affiniteit heb met kerkelijk recht, vind ik dat hij enkel gebruik maakt van een religie om mensen te beïnvloeden en België onder de knoet houd van in zijn ogen de juiste waarden.

Tot wat dat leid zie je nu wel met de huidige religidioten.

Voor mij telt enkel het burgerlijk recht en dat voor iedereen.

De schoofzak 22 mei 2016 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8110916)
Hij heeft niets bezorgd, hij heeft door veel tsjeven gekakel goed voor zichzelf gezorgd.

Hij is net zoals BDW, een TV spelletjesman en super camerageil.
Meer moet je achter dit sujet niet zoeken.
Leg je hem op een "hellend vlak" rolt hij ook over de afgrond.
Aangezien ik geen enkele affiniteit heb met kerkelijk recht, vind ik dat hij enkel gebruik maakt van een religie om mensen te beïnvloeden en België onder de knoet houd van in zijn ogen de juiste waarden.

Tot wat dat leid zie je nu wel met de huidige religidioten.

Voor mij telt enkel het burgerlijk recht en dat voor iedereen.

Ik denk toch dat het leuker winkelen is bij Torfs, dan in een Russische staatswinkel voor schoeisel ...

.

Amon_Re 22 mei 2016 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8110493)

De enige reden dat dit het nieuws haalt is omdat dat filmke al de ronde deed op sociale media

Boduo 22 mei 2016 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 8111170)
De enige reden dat dit het nieuws haalt is omdat dat filmke al de ronde deed op sociale media

Iets gelijkaardigs over politieagenten in Brussel die beschimpt & bekogeld werden door "jongeren"...

:roll:

Nierika 22 mei 2016 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8111103)
Ik denk toch dat het leuker winkelen is bij Torfs, dan in een Russische staatswinkel voor schoeisel ...

.

Je hebt het over de verkeerde Torfs.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be