![]() |
moet jij ook altijd iets te lezen hebben op het toilet (tijdens de grote boodschap)?
Het valt me op dat ik altijd iets meeneem om te lezen op het toilet (tijdens de grote boodschap), meestal een magazine, soms de metro ...
het zou te maken hebben met de anale fase of zoiets las ik eens maar ben niet zeker of het dat was, kan ook iets anders zijn, moet dat nog opzoeken ... hum, what about you? thx :-) |
We hebben gewoon niet genoeg tijd om te lezen wat we willen, dus een toiletpauze is een goeie gelegenheid om wat leesachterstand op te halen. Laat die pseudo-psycho-kaka dus maar weg.
|
lol
|
Ik heb recent gemerkt dat het schijten me vlotter afgaat tijdens het lezen van de laatste super bestseller van Koralee Standaert.
Deze tip is gratis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees mijn recente verleden, maar vooral mijn toekomst in mijn faecaliën.
Deze tip is niet gratis. Kost enkele blaadjes wc-papier. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit gedaan. Heb eigenlijk geen tijd om te lezen op de pot omdat die bezoeken niet zo lang duren en zich tot de essentie beperken.
Heb me aldoor afgevraagd of toiletlezers ruim op voorhand al naar het toilet gaan en bij wijze van spreken 5 miute voor uur U zitten te lezen. Of is het eerder omgekeerd en zit men na de daad nog rustig een boekje te lezen? |
Soms, als ik last heb van constipatie, neem ik de tablet en lees wat op politis.be
|
Ik ben een rappe schijter, ik zet me neer en het vliegt eruit zoals een bom.
|
Citaat:
Niemand komt je daar storen normaal gezien |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Het gemak'; dat zeggen ze hier niet.
Maar het is inderdaad iets dat je op het gemak moet doen (letterlijk en figuurlijk) Hier liggen strips. Iedereen in huis m/v bladert daar wat door als ze daar even moeten zijn, soms wat langer, soms wat korter. |
Mensen die lezen of op hun GSM tokkelen terwijl ze aan het kakken zijn, moesten ze het hoofd afhakken.
|
Ik lees mijn E-book, luister naar muziek, bekijk mijn opgenomen TV programma's, doe aan fitness, bekijk de internet fora en beantwoord mijn mails van het werk op het gemak. Tegenwoordig moet je kunnen multitasken.
|
O ja, en de taxonweb invulling gebeurt natuurlijk ook tijdens de toiletstonde. Anders geen tijd voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be