![]() |
boek over seks
lol, ik verklap nog niet waar het over gaat, maar het zal (denk ik) een hit zijn, want:
1. in het Engels 2. pikante titel 3. pikante inhoud 4. pikante cover (alhoewel daar ben ik nog niet helemaal uit) ... dus ja :-D welcome me to the hall of fame!!!! teehee!!! :-P:-P XD! (dit zal zeker de 1000 exemplaren op amazon halen het eerste jaar ...) YEP :-D |
Ja, daar zit de wereld op te wachten, op 't tigmiljoenste stationsromanneke waar wat stomende seks in voorkomt, dat bestond nog niet. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Razend benieuwd waar dat toch over zou kunnen gaan?!? |
Citaat:
misschien hebben ze een nieuwe tint grijs ontdekt |
Citaat:
Als beginnend schrijver houd je je beter aan onderwerpen uit je eigen leefwereld waar je goed bekend mee bent. |
Eindelijk een boek over seks !!!
Ik moet uw Franse versie ook nog kopen :oops: Ik zal dat eens doen se. Ook al kan ik geen Frans. |
Citaat:
|
Citaat:
Seks met landlopers met schurft I Seks met landlopers met schurft II Seks met landlopers met schurft III |
Wschl in het genre van dat soft-erotisch gezwam waarvan je hier al een draad lopen hebt...
"Hunkerend ritste ze zijn jeans los en liet haar hand over zijn kloppende genotsknots glijden..." enz...zzzzz... Vertel ons liever iets over je derde "boek" :-D |
Citaat:
|
Schrijf eens een boek over freaks.
Materie genoeg op dit forum |
Ik hoop voor haar lezers dat dat boek is zoals een Chinees geschapen is. Kort.
|
Citaat:
Gebruik maken van de hype. Goedele Liekens geeft nu naar het schijnt op TV een cursus "hoe een komkommer pijpen". :-D |
Citaat:
|
Titel nieuw boek; "hoe ik klaarkwam in mijn eentje"
|
Citaat:
Laat ze toch doen, dan kunnen we ze weer uitlachen dat ze weer gefaald heeft |
Citaat:
|
Misschien kan demper assisteren bij deredactie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be