![]() |
Rutten pikt kritiek De Wever niet
BRON
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Ik ken nu niets van voetbal maar wat ik er al van gezien heb, denk ik niet dat Marc Wilmots gekke uitspraken zou doen daar die meestal nogal met beide voeten op de grond blijft qua reacties. Er zijn er andere waar men dit in dit geval niet van kan zeggen. :roll: Op de lange duur zou je nog gaan denken dat men vrouwen toch beter aan de haard had 'gelaten'. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Want De Wever is als voorzitter van de grootste partij van Belgie, en tevens regeringspartij, VOOR deze regering, ofwel TEGEN en dat maakt een groot verschil met zijn zijlijn periode. |
Rutten, de grootste draaikont, backstabber en smoelentrekker in de Belgische politiek gaat het ook eens zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel
|
Ja maar die komen niet op TV zeggen dat de (hun eigen partijgenoten) regering het niet goed doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu krijgt de passage van Rutten bij de zevende dag al meer media-aandacht dan die van Baba Al-Anvers bij de VTM op dezelfde dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Reactie 147, draad Crevits wil leraar erkennen als zwaar beroep |
Ten eerste, als de Rosse Duivels slecht spelen, dan is het de godverdomse taak van de trainer om ze tot de orde te roepen;
ten tweede, als de regering een slechte peiling haalt, omdat alle regeringspartijen klappen krijgen, dan is een juiste analyse nodig, en geen peptalk. ten derde, als er riooljournalisten zijn wiens roeping het is om De Wever verkeerd te verstaan, dan kan De Wever niets anders doen dan dat zeggen, èn zijn uitleg nog meer detailleren. ten vierde, de nva-leden en nva-stemmers hebben duidelijk op voorhand te horen gekregen dat er iemand op 't schoon verdiep ging blijven. Wie er nu niet meer akkoord mee is, die mag wachten tot aan de volgende verkiezingen. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be