Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Selfie-wijf van Dewinter blijkt zelf racist (https://forum.politics.be/showthread.php?t=232139)

Eduard Khil 24 mei 2016 09:12

Selfie-wijf van Dewinter blijkt zelf racist

http://www.gva.be/cnt/dmf20160524_02...mpaign=seeding

trolololo, wie had dat nu kunnen denken :lol:

Vette Pois(s)on 24 mei 2016 09:25

Weer een linkse heldin die crasht

Eyjafjallajökull 24 mei 2016 09:40

Dat krijg je met die zelfverklaarde verdraagzamen...

Thuleander 24 mei 2016 09:42

Het is in orde nu, ze heeft sorry gezegd.

Conscience 24 mei 2016 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 8113267)
Zwijgen racist , je hebt het recht niet meer om kritiek te uiten .

Citaat:

“Hitler doodde niet alle Joden, hij liet nog enkele leven, opdat we zouden zien waarom hij ze doodde.”

Het is maar een van de zeer haatdragende uitspraken die Zakia Belkhiri achterliet op Twitter. Op Facebook liet ze zich al even ondubbelzinnig uit over Joden. “Fuck Joden, ik heb zo’n haat jegens hen.” En haar antwoord op de vraag of ze Hebreeuws wilde leren, was al evenmin een toonbeeld van religieuze verdraagzaamheid. “Fuck die Jodentaal.”
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160523_02304370

Jij zit in dezelfde hoek, en je vraagt anderen te zwijgen, really. Doet me denken aan het zwijn dat die hengst een beest noemde.

Charlie don't Surf 24 mei 2016 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 8113282)
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160523_02304370

Jij zit in dezelfde hoek, en je vraagt anderen te zwijgen, really. Doet me denken aan het zwijn dat die hengst een beest noemde.

Jullie nemen jullie zelf echt te serieus , het is lachwekkend aan het worden , zelf hier iedere dag de goorste praat neerschreven , anoniem uiteraard , en dan nog het lef hebben om een ware heksenjacht te voeren tegen een weerloze moslima voor uitspraken die ze heeft gedaan als minderjarige , bende hypocrieten .

Hypochonder 24 mei 2016 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 8113314)
Jullie nemen jullie zelf echt te serieus , het is lachwekkend aan het worden , zelf hier iedere dag de goorste praat neerschreven , anoniem uiteraard , en dan nog het lef hebben om een ware heksenjacht te voeren tegen een weerloze moslima voor uitspraken die ze heeft gedaan als minderjarige , bende hypocrieten .

De hypocrisie zit bij dergelijke moslims en hun linkse supporters. Moslims zijn zowat de meest onverdraagzame en moordzuchtige lieden ter wereld dus die moeten anderen echt niet met de vinger wijzen.

JBM 24 mei 2016 10:32

Alsof het nieuws is dat met name moslims er zeer extreem rechtse gedachten op nahouden.

Zipper 24 mei 2016 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8113260)
Dat krijg je met die zelfverklaarde verdraagzamen...

ze heeft zich afgezet tegen Dewinter, het enige wat telt. Dat ze een jodenhaatster is, is voor die zelfverklaarde verdraagzamen een "faits divers"
Misschien krijgt ze van Crombez of Almaci wel een plaats op een kieslijst bij de volgende verkiezingen.

Gamla 24 mei 2016 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8113344)
ze heeft zich afgezet tegen Dewinter, het enige wat telt. Dat ze een jodenhaatster is, is voor die zelfverklaarde verdraagzamen een "faits divers"
Misschien krijgt ze van Crombez of Almaci wel een plaats op een kieslijst bij de volgende verkiezingen.

Dat IS ook een faits divers.

JBM 24 mei 2016 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8113346)
Dat IS ook een faits divers.

In die zin dat jodenhaat in moslimkringen schering en inslag is.

Hypochonder 24 mei 2016 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8113351)
Het is alleen maar racisme omdat joden ook een apart ras zijn. Fucking rats

Lol maar serieus, ik heb niets tegen Joden maar hou me wel ver van die vervloekte natie.

Het masker van vrome moslim valt bij deze aan diggelen.

TheFourHorsemen 24 mei 2016 11:27

Citaat:

Van Dale woordenboek:

Citaat:

ra·cis·me (het; o)
1
theorie die de superioriteit van een bep. ras verkondigt
2
discriminatie op grond van iemands ras
Het lijkt me logisch dat er een probleem moet zijn met iemands ras om van 'racisme' te kunnen spreken.

Dat moslims graag de racismekaart spelen telkens iemand kritiek heeft op hun verwerpelijke ideologie (los van enig ras), maakt van die kritiek nog geen racisme.

Zucht 24 mei 2016 11:35

Citaat:

Lol maar serieus, ik heb niets tegen Joden maar hou me wel ver van die vervloekte natie.

Hitler moet dan toch een visionair geweest zijn als hij al die Joden heeft uitgemoord omdat ze later een natie op "moslim" grond zouden bouwen.

Charlie don't Surf 24 mei 2016 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8113344)

... vertel ons anders nog eens hoe je de islam buiten de wet gaat stellen .

SDX 24 mei 2016 12:01

De rabiate jodenhaatster - niet dat dat in die kringen verwonderlijk is, wordt zelfs met de paplepel ingegeven, zodat 't gemeengoed wordt en ze er zelf geen graten in zien - ging de tolerantie van 't VB eens effe testen. Hetgeen ze beoogde draaide totaal anders uit, de grap is in haar lelijke kopvodmormelsmoel ontploft.
:rofl:
Oh wat is dat toch heerlijk als ze zichzelf steeds weer zo te kakken zetten. Er zo graag bij willen horen, maar geen benul hebben hoe. :lol:
Domme mutzen.

SDX 24 mei 2016 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf (Bericht 8113405)
... vertel ons anders nog eens hoe je de islam buiten de wet gaat stellen .

...vertel ons anders eens hoe diep jij voorover buigt voor de vvredelievende, tolerante ideologie.

Gamla 24 mei 2016 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 8113354)
In die zin dat jodenhaat in moslimkringen schering en inslag is.

Dan hebben ze daar gelijk in. Het is het enige.
Palestina. Hoe zou jij het vinden als je land door vreemdelingen wordt binnengevallen?

vlijmscherp 24 mei 2016 12:08

Citaat:

waarom vervloekt?

vlijmscherp 24 mei 2016 12:08

maw, een raciste die een selfie maakt met een racist. Toch geen probleem?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be