![]() |
Je bent de schaam van het land.
1 Bijlage(n)
Onze vrienden (nou ja ... zuiderburen) doen soms moeite om te doen alsof ze Nederlands kennen.
Dat kan al eens mis gaan. Zoals bij die schaam. Nu ook, op de vakbondsbetoging, was er eentje die zich te hoog achtte om het aan een echte Vlaming te vragen de vertaling eens te checken. Hij, de Franstalige, kan het beter dan wijzelf opzoeken op google translate. Want : ..... elke Vlaamse arbeider verstaat het direct: |
Begrijp er geen bal van... Uw artikels van DS achter betaalmuur welke U tracht aan te praten zonder dat men ze kan lezen. Maar juist daarom dat U ze gewillig overneemt uiteraard. Betaalmuur Schoofzak.
|
Citaat:
Die roodgemutste man denkt dat hij opgelicht is door die Zweedse, waar hij waarschijnlijk hopeloos verliefd op was .... . |
kerel komt precies geen eten tekort
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
of Is Henry with you now? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(mijn heksie perfeksie spreekt nog wel van pol mort ...) . |
Citaat:
Wat ik mij afvraag, wie is die "Suédoise" op wie die dikke rode papzak het blijkbaar gemunt heeft? Gaat het soms over Anna Cecilia Malmström, Eurocommissaris voor Handel? Of vergist hij zich? Want er is ook nog de Deense Margrethe Vestager, Eurocommissaris voor mededinging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Één betoger die een taalfout maakt? Dat is onwichtig. Men maakt zich belachelijk daar spel rond te maken. Men kan even goed de mogelijke goede wil van de man benadrukken om iets tweetaligs te pogen fabriceren. Laten we niet pietleutig doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be