![]() |
"Waarom betogers op bankiers lijken"
uit de Morgen, sterk stuk, dat iedereen eens gelezen moet hebben. Zeker alle babyboomers, ambtenaren, vakbondsdelegees etc
http://www.demorgen.be/economie/waar...8bd06b/1aDBXs/ |
wat maakt het uit, de volbloedsos denkt toch enkel aan zichzelf.
|
Ik denk dat er inderdaad een goed punt gemaakt wordt. De mensen die lange tijd het beleid hebben bepaald langs uitgavenszijde zijn op geen enkele manier verantwoordelijk voor de inkomenszijde of de solvabilteit van heel het systeem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sterk artikel.
Benieuwd wat onze vakbondsvrienden hier op dit forum hierover te zeggen hebben. |
Hihi,zeer grappig,vooral dat bombastische zinnetje"een vermogensbelasting zal weinig verschil maken",zo weten we meteen waar dat meneerke voor staat.
|
Hihi,zeer grappig,vooral dat bombastische zinnetje"een vermogensbelasting zal weinig verschil maken",zo weten we meteen waar dat meneerke voor staat.
|
Citaat:
Maar op de essentie van het artikel reageert U niet. Misschien omdat het er pal op zit ? En volgens U gaan we dus met een vermogens(winst)belasting een groot deel van de financiële put vullen ... |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan het beter de vorige regeringen verwijten. |
Inderdaad een zeer sterk stuk. Bij de geboorte van mijn kinderen heb ik gekozen voor internationaal klinkende namen.
Ik ga die zeker stimuleren om , indien ze dit willen, andere oorden op te zoeken. De kost die onze kinderen gaan moeten betalen is gewoon gigantisch. Mijn nonkel , zat bij het leger, is op pensioen gegaan op 52. Ik zal moeten werken tot mijn 67. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be