![]() |
Met deze 'metrobus' sta je nooit in de file
BRON
Detail tekst: Citaat:
![]() |
Tot er één zijn spoortjes blokkeert en het verhaaltje is uit.
|
Maar dat is met alles zo...
Als er eentje in de Brusselse tunnels wat kabels meeheeft is het ook extra koekenbak |
Zoiets in België is een 30 jarenplan.
|
Citaat:
Die metrobus moet wel in staat zijn om minstens 1000 auto's per uur per rijstrook op te nemen en weer af te geven. Dat is de capaciteit per rijstrook. Anders bouwt de file zich gewoon op achter de metrobus. Lijkt mij onmogelijk. |
zoals ik zie gaat deze bus gewoon boven de files rijden.
|
Dat zie ik wel slagen in ons landje. Heb deze week weer twee maal een aanrijding van een tram in eigen bedding met wegverkeer meegemaakt. Laat staan dat ze het hier gaan proberen zoals op de foto. Elke dag rijdt daar een wagen onder. Dat metrostel gaat serieuze 'sneeuwruimers' moeten hebben vooraan.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://wegcode.be/wetteksten/secties...e/246-art62ter |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Trolleybus dan maar :cheer: ![]() ![]() |
Misschien haalbaar met compleet nieuwe infrastructuur, maar om bestaande snelwegen om te bouwen, da's een kostelijke grap.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eenvoudig maar geniaal: laat de bus OVER het verkeer rijden en ze rijden niet meer in mekaars weg. OV dat geen last heeft van de file én geen file veroorzaakt.
|
Citaat:
Maar elk openbaar vervoer is eigenlijk rampzalig. Ook deze metrobus zou meer stil staan dan rijden. Hun treinen staan al constant stil, hun bussen staan meer in panne dan iets anders. Openbaar vervoer = afschaffen! |
Citaat:
Niet iedereen kan een taxi of auto betalen , of heeft een rijbewijs , of vaste chauffeur (in dienst) !! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be