![]() |
CD&V- De tsjeven boeren voortdurend achteruit.
De evolutie van stemmen voor de CD&V...
Sinds lang een dalende lijn. Een piekje in 1978 , een klein piekje in 2007 (in coalitie met NV-A) Laatste peilingen...dalend. Algemeen langere termijn; Dalend. Steeds maar dalend. Woutertje Beke gaat het oplossen? Er moet toch wanhoop zijn in die partij? Graag een mening van de aanhangers. |
Hoeveel daarvan is te wijten aan dexia? Mensen hun geld afhandig maken lijkt me wel het laatste waarvoor je als partij zal beloond worden lijkt me.
|
Citaat:
|
Is CD&V in verhouding tot het aantal stemmen niet ook de partij die het meest op TV wordt uitgenodigd? Daar zullen wel statistieken over bestaan.
Op dit forum zie je bijna geen christen democraten precies. In de bejaardentehuizen mischien? |
Citaat:
|
Citaat:
want idealen hebben de Tjeven niet, enkel nog mensen die denken dat ze CD&V moeten stemmen om hun hemel te verdienen. En deze generatie sterft nu uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar door de dementie kunnen zij het oranje en het geel niet meer van elkaar onderscheiden 😊 |
Citaat:
Allez, Gaston Berghmans heeft een opvolger gevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Straks nog onder de 10% ... man man blij dat ik dat nog mag meemaken :p
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen is het lang geleden dat men daar nog over spreekt. |
Die partij is zo onbeduidend maar toch dichten ze zichzelf altijd een hoofdrol toe.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit alleszins niet in een bejaardentehuis. |
Citaat:
Ik ken persoonlijk geen mensen die op CD&V stemmen om hun hemel te verdienen. Dat is weer zo'n fantasietje van u. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be