![]() |
Beyond Stupid: Stakende cipiers "verwonderd" dat ze geen loon krijgen
http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...i-0-euro.dhtml
Citaat:
|
Citaat:
En degenen die zogezegd ziek zijn? Zijn dat dan de slimmen? |
Ze kunnen misschien ook eens hun gestaakte dagen van hun verlof aftrekken.
|
Domme, luie, laffe Waalse bloedrode smeerlappen. Hopelijk krijgen ze het zeer lastig.
|
Ach zo, dat is goed nieuws. :rofl:
Die mannen moeten die oude regeling goed gekend hebben. Ik vroeg mij al af hoe die pipo's zich zomaar 1 maand staken kunnen veroorloven. Geens heeft blijkbaar toegeslagen, volgens La Derniere Heure: Citaat:
|
Ik wist eigenlijk ook niet dat ze vroeger doorbetaald werden.
Aan alle stakers: in your face :twisted: |
Toch normaal. Degene die de getallen op hun loonbrief schrijven hebben toch ook stakingsrecht.
Zover denken die rode gangsters niet. |
Citaat:
Boontje komt om zijn loontje ! |
Citaat:
|
Citaat:
Het is duidelijk dat de cipiers er gewoon mee aan het rammelen zijn. Dus gewoon terugpesten is het beste. |
Citaat:
|
Citaat:
Uitbreiding naar Vlaanderen? Ik denk het niet. Het is een politieke staking en het ACV en ABVV hebben al laten weten dat ze niet meedoen. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar bij het ACV en ABVV weten ze ook dat ze door de Vlaamse opinie gefileerd gaan worden als ze dat gaan proberen goed te praten. Dan verliezen ze het laatste beetje krediet dat ze nog hebben. |
Citaat:
Geef nu eens 1 reden waarom dat voor overheidsdiensten anders zou moeten zijn? Ik begin mij ook af te vragen hoe dat zit bij de NMBS, en onder welk politiek bewind die maffe regeling voor de cipiers er gekomen is. Waarschijnlijk is dat weer een "verworven recht" waar niet aan getornd mag worden. Er zal geween en tandengeknars zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be