![]() |
Ik denk dat ik op Geens ga stemmen bij de volgende verkiezingen.
Als hij werkelijk het been stijfhoudt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
lol
|
Citaat:
Hij komt uit het ACW, hij is minister voor het ACW en hij verdedigt de belangen van het ACW. |
Citaat:
Stel je voor, de politiek terug geloofwaardig ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is de man achter de arcofrats. |
Citaat:
Maar wat was zijn politieke carriere binnen de CD&V of het ACW? |
Citaat:
Geens verdedigt gewoon de belangen van het ACW hier hoor. |
Uitspraak van Geens:
De regering (Leterme) heeft beloofd om de Arco-spaarders(!!.. zeg niet beleggers) hun geld terug te geven. En dat gaan we ook doen. Europa is echter het probleem. Anders was het al gebeurd. |
Citaat:
Geens staat daar gewoon tijd te rekken, iedere keer dat ze het voorbij de kiezing kunnen heffen is weer een paar jaren gewonnen. Pas op, ze doen ze dat niet slecht, ik bedoel maar, in een ander land zou de volledige ACW top in de gevangenis zitten. Hier leveren ze nog ministers en delen ze nog steeds de lakens uit. |
Citaat:
Inderdaad, Arco spaarders kregen een bescheiden procent , en ze speculeerden met het "spaargeld" . Ze hadden aanvankelijk superwinsten tot de kruik barstte. Voorlopig komt de CDV er relatief goed mee weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NVA en VB komen met geen budget, enkel met slogans. Lees dit even, een Vlaams Nationalist met academische achtergrond spreekt: https://www.demorgen.be/nieuws/johan...len~b318bdad8/ Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar gaat Magnette er van uit dat er 'budget' MOET zijn in Vlaanderen. Niet voor Vlaanderen zelf, maar voor zijn eigen Waals volk eerst. Maar daar heb jij geen probleem mee, zeker? Het is nochtans de voornaamste reden dat er nog geen sprake is van federale dinges. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be