![]() |
Volgende communautair getinte staking: de rechters
Le suivant ...
er zijn geen b. meer, enkel Vlamingen die werken en Franstaligen die staken. (copyright forummer xxx ) titel: Franstalige magistratuur gaat twee dagen staken link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160528_02312333 Citaat:
|
Zeer goed nieuws.
De ontmanteling van deze kunstmatige staat wordt volledig voor ons gedaan. Ik kijk met spanning uit naar het volgende cadeau, ons door de PS gebracht. Allez Elio, fait nous plaisir ! |
Het wordt tijd dat N-VA de stekker uit de regering trekt, dit is onwerkbaar.
Vervolgens een absolute meerderheid van N-VA en VB die de onafhankelijkheid verklaren. |
Citaat:
Vraag maar aan de stekkerman van de OVLD |
Citaat:
|
Men is gewoon alles wat maar iets te maken heeft met de PS (een benoeming, een partijkaart, enz...) aan het mobiliseren. Ik ben geen fan van de NVA, maar nu mogen ze van mij het been stijf houden.
Laat ze zich maar kapotstaken. Iedere dag dat die overheidsdiensten staken, laten ze zien hoe overbetaald en nutteloos ze eigenlijk zijn: mensen leren leven zonder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
/open doel ;) |
Citaat:
En dat terwijl justitie honderden gevangenen naar huis gaat sturen met verlof. Dan kunnen ze de voorarresten toch evengoed ook de raadkamer laten missen en ze naar huis sturen. |
Citaat:
Inderdaad want werklozen kunnen niet staken :roll: Excuseer Amon ,ik had Uw bijdrage nog niet gelezen . |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs de Franstalige" Diables Rouges" lijken te staken tegen de Zwitsers . Het waren alweer de Nederlandstalige Duivels, Mertens en Lukaku die voor de gelijkmaker moesten zorgen :-) |
Citaat:
|
Citaat:
LOL NO! |
Citaat:
Alle Vlamingen zijn hen nu wel kotsbeu en ze zijn er zelfs in geslaagd een schisma in de vakbonden te bewerkstelligen. |
Citaat:
Lukaku en De Bruyne;-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be