![]() |
Overname Nl-post gekelderd uit politieke overwegingen
De federale regering trachten te doen vallen.
Door nog een staking uit te lokken. En een interessante, lucratieve deal te kelderen. Dit is economische oorlogsvoering. Zelfs economisch terrorisme. titel: Labille wou staking bij Bpost uitlokken met lek’ Overname PostNL door Bpost mislukt, De Croo woedend link: http://www.standaard.be/plus/20160530/ochtend/19 (enkel voor wie betaalt voor zijn gazet) Bpost blaast de overname van PostNL af. Vicepremier Alexander De Croo haalt fors uit naar Jean-Pascal Labille, die vrijdag het nieuws van de overname*gesprekken had bekendgemaakt. ... Nog volgens de vicepremier was de enige bedoeling van Labille om een staking bij Bpost uit te lokken. ‘En dit voor iemand van een politieke partij die beweert niets met de stakingsgolf te maken te hebben.’ ... . |
Het kan de sossen gewoonweg geen bal schelen: ze zetten alle middelen in om stakingen uit te lokken en alles wat de huidige regering doet te kelderen.
|
Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160529_02313688 |
Citaat:
|
Bon, wat ik in een ander topic reeds dacht komt dus uit. De Walen steken stokken in de wielen. Helaas is het alleen Alexander De Croo die de kat aan de bel bindt. Nochtans een uitgelezen moment om Vlamingen en Walen nog verder uit elkaar te drijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Croo en de N-VA-forumslaven trachten een op inhoudelijke gronden mislukte deal in de schoenen van de PS te schuiven.
Een eerste bod werd in maart al door de Nederlanders van tafel geveegd, een tweede verbeterd bod ook en wat nu voorlag was een derde ultiem bod. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie is er hier onrealistisch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof niet dat dat de reden is van het mislukken van de deal. Maar De Croo weet hoe kortzichtige lieden als u elke suggestie van PS-sabotage zullen geloven, en casht een rondje bij het N-VA kiesvee. |
De dwerg die de reus wil oppeuzelen, ik dacht onmiddellijk aan Fortis!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals, dit gaat om 1 ding: de prijs. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be