![]() |
De Wever: "PS saboteert vooruitgang door jobs te vernietigen"
Citaat:
Het maakt de PS niks maar dan ook niks uit hoe de toestand van dit land evolueert, ze organiseren politieke stakingen aan de lopende band, ze kelderen interessante overnames, ze doden alle economische activiteit in dit land. Als ze maar terug aan de macht zijn, koste wat het kost... |
De PS kan het gewoon niet verkroppen, dat een federale regering gevormd werd zonder hen. Dus geven zij hun vakbonden de opdracht het land kapot te staken.
|
Citaat:
Een machtspartij zoals de PS die er voor kiest om niet in een federale regering te zitten, gekker moet het niet worden... |
Wat een slechte verliezers, zeg... Het imago van de PS in Vlaanderen ligt onder nul.
|
En in het sorteercentrum van Nijvel hebben ze voldoende nuttige idioten gevonden om een staking te beginnen.
|
Citaat:
|
Zelfs de topvrouw van de ACOD zegt dat ze moeten stoppen met staken. Gekker kan het niet worden.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/2.44116 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom is het ook mijn wens dat de klassieke tripartite terugkomt. Niemand krijgt Belgie sneller kapot dan die mensen. Want het VB mag het niet, en de N-VA wil het niet. |
Citaat:
Het heeft lang geduurd, na de splitsing van de partijen, nu eindelijk de splitsing van het vakbondsfront. |
Citaat:
|
Morgen staken de containerparken ook eens.
Iets met hun vuil of zo misschien? |
Citaat:
En dat is de zure appel waar we in moeten bijten, Vlaanderen moet kapot, eerst dan zal Belgie stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA heeft de vernietiging van de Belgische sociale zekerheid tien jaar achteruit gezet. |
Wat ik juist al elders plaatste : wat wel al vast staat is dat Labille (PS) met voorkennis de overname gelekt heeft. Dat kan om 2 dingen zijn : zijn eigen financiën veilig stellen of de deal opblazen om zo de welvaart van België tegen te houden. Als je dan de stakingen van Waalse cipiers, de NMBS enz. ziet dan denkk ik dat het de PS hun bedoeling is om het land te destabiliseren. Liever een land kapot maken dan op de zijlijn gezet worden, dat is de ziel van de PS.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be