![]() |
Berichtgeving Amerikaanse verkiezingen
Volgens mij (ik zeg wel degelijk 'volgens mij') moet iedereen die de overtuiging is toegedaan dat de verslaggeinv over de Amerikaanse verkiezingen objectief gebeurd, dringend zijn bovenkamer eens laten onderzoeken...
Zo haalde men op Radio1 deze morgen er voor de zoveelste keer een democra(a)t(e) bij (omdat men in heel België gen Republikein kon vinden die Nederlands sprak)... Die democrate van deze morgen woonde dan bovendien al sinds 1970 in België... Het spelleltje wordt alleszins goed gespeeld... Onze hersens worden echt goed gespoeld... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er kan inderdaad nog serieus wat verbeterd worden, maar elke keer dat ze 'de rode staatszender' genoemd worden, moet ik toch effe serieus mijn ogen rollen.
|
Citaat:
FF vraagje tussendoor, wij ontvangen hier wel twee Vlaamse zenders (ik kijk daar altijd naar terzake, dezevendedag en het journaal, maar wat ontvangen jullie in België aan Nederlandse zenders (alleen 1,2,3?) |
Citaat:
En ja, op de kabel hebben wij alleen Ned 1,2 en 3. Heb trouwens ooit eens geïnformeerd naar een sateliet, maar volgends die meneer is alleen dat nog steeds niet voldoende om de Nederlandse commerciële stations te ontavangen. Zou dolgraag de avonturen van "Barend en Vandorp" kunnen volgen. |
Citaat:
Overigens hebben Barend en Van Dorp morgen een USA-uitzending van 12 uur 's nachts tot 6 uur 's ochtends met alle uitslagen et cetera |
Citaat:
|
Citaat:
Who cares? Precies alsof de Belgische media de Amerikaanse uitslag gaan beinvloeden. |
Citaat:
|
Citaat:
Je ziet ze allemaal hopen dat Kerry wint. En na enkele maanden gaan ze dan weer op die zijn kap zitten. |
Tot voor even stond er op cnn.com een berichtje over de mensen die al meteen na middernacht zijn gaan stemmen in Hart's Location, New Hampshire. Resultaat: 15 stemmen voor Bush, 15 voor Kerry. Intussen is het aangepast naar 16 voor Bush en 14 voor Kerry. M.a.w.: op 30 stemmen zitten ze aanvankelijk al meteen fout. Dit wordt nog leuk... ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be