![]() |
VRT : einde teletekst
Teletekst werd door de VRT wegbezuinigd op 1 juni 2016.
Het zoveelste slachtoffer van de kostprijs van de multiculturele samenleving. ![]() Ipv een gratis informatie-voorziening via teletekst voor kansarmen en autochtone ouderen te blijven voorzien, verkiest de VRT voor betaalde sociale media, promotie van zich drogerende wielrenners, eindeloze reeksen spelletjes, politiek-correcte duiding en dagelijks portie nieuws over alle moslim-problemen overal ter wereld. Objectieve informatie-voorziening is voor de VRT allang geen prioriteit meer, beleidsmensen in vlaanderen zijn op alle vlakken het noorden kwijt. De kostprijs van multicul doet de taksen stijgen en de voorzieningen dalen, en teletekst wordt door de politiek correcten op de VRT met alle plezier onverdoofd naar de slachtbank geleid. Einde teletekst, hopelijk straks ook einde VRT en einde belgie. |
Citaat:
|
En wat met al die ouderen die geen PC hebben, geen iphone hebben of geen tablet hebben.
En die 's morgens eens het weerbericht wilden lezen op teletekst of wilden lezen wat er zoal gebeurde in België en in de wereld. En vergeten groep, die de dupe zijn van de besparingen van de VRT. |
Ik ga het oprecht missen :-(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mis nog altijd het lossen van de duiven en de waterstanden op de radio !!
|
Citaat:
Maar teletext ik las dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geschiedenis in de maak... |
![]() Dit verhaal is prachtig. Linda en haar man zijn geniaaaaal! TOP!! LOL LOL LOL http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...ebruikte.dhtml Wat een superhack! LOLOLOLOLOLOOOO! Voor zo'n mensen heb ik dus TOTAAL RESPECT! Fantastique! |
Ik zal het ook missen. Gelukkig is er nog NOS-teletekst :-)
|
Afscheid van teletekst : een kijkje achter de schermen
http://focus.knack.be/entertainment/...al-711223.html |
Citaat:
Als men erover nadenkt... dit land werkt echt niet langer in hedendaagse 'context'. Waanzinnige onzin... |
Citaat:
Even meegeven... ![]() Teletekst stond al sinds 1980 ten dienste van de Vlaming die op zoek was naar snel nieuws, de Lottocijfers of ondertiteling bij een programma. Die laatste - pagina 888 - blijft bestaan. Van pagina's 1 tot en met 887 moeten we helaas wél afscheid nemen. Meer via voorvernoemd artikel. |
Geen enkel van de zogenaamde moderne media kan tippen aan het gebruiksgemak van teletekst. Vooral voor de voetbaluitslagen en de weersvoorspellingen was teletekst zeer gemakkelijk.
Nu moet je al je computer opstarten of een telefoon met internetaansluiting gebruiken om de info te vergaren. Bovendien is de website van de VRT nogal onoverzichtelijk. Je hebt ook van die TV's tegenwoordig waar je op internet mee kan, de bediening hiervan werkt gewoon vreselijk slecht. Men heeft een kans gemist om een soort digitale teletekst te maken die gelinkt is aan het internet, met hetzelfde gebruiksgemak, maar met meer veel meer mogelijkheden dan de oude teletekst. Oudere mensen zouden zo via hun televisie kunnen informatie halen op het internet. Maar voor iedereen zou het gemakkelijk geweest zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be