![]() |
extreem rechts plande een terreuraanslag op EK in frankrijk
Er is een fransman met extreem rechtse sympathie onderschept aan de grens van oekraine met polen met een massa wapens en 100 kilo explosieven in zijn voertuig. Mogelijk was hij van plan een terreuraanslag te doen op het EK.
Hopelijk kuisen de franse politiediensten dat extreem rechts milieu eens goed uit. http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-Voe...ag-op-EK.dhtml |
Citaat:
Nuff said. EK en extreem rechts... LOL |
Was het geen ploflim? Allé, als we op basis van een onnozel t-shirt al conclusies moeten gaan trekken over de man zijn beweegredenen.
|
Citaat:
Men kan niet voorzichtig genoeg zijn. |
Wat bedoel je nu eigenlijk Pandareus? Dat we dan ook maar tolerant moeten zijn voor moslimterroristen omdat er ook white trash rondloopt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
White trash gaat de voetballiefhebbende witmans en roeperige bierdrinkers aanpakken. That will be the day! LOL
|
Citaat:
heeft hij het gepland, of mogelijk gepland. Titel en tekst zijn in tegenspraak met elkaar... Wat is extreemrechts? IS? Turkse wolven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Marokkaanse vriend van mij had een hakenkruis op zijn arm staan en was daar fier op, hij verklaarde "Dat is tegen de Joden". Wedden dat? |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk heb ik dit draadje gestart om te testen hoe lang het zou duren vooraleer er een mongool een relativering + vergoelijkende link naar moslimterreur zou leggen. Ik moet zeggen dat mijn stoutste verwachtingen overtroffen zijn. :lol::lol::lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be