![]() |
Rommelmarkt prijzen, wat doe ik best?
Morgen is het de jaarlijkse buurt rommelmarkt, ik doe dit jaar mee :-):-) maar vraag me af wat ik het beste doe, een plakkaat met de prijzen voor elk item of apart prijzen erop met etiket? Als ik voor dat laatste ga zal ik wellicht een nachtje moeten doordoen (dat zal me leren van er niet vroeger aan begonnen te zijn, het zijn +-350 stuks lol) ..
ps Het voordeel is dat als ik alles afzonderlijk markeer het wss meer zal opbrengen ... Wat vinden jullie? Thanks :-) |
Ik zou dat in dozen steken, en iedere doos prijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, was, nu kom ik niet meer buiten. DVD's maar voor 1 euro verkopen he, max 2 euro. Blu ray is naargelang de datum van de film. Oude 3 euro en nieuwe circa 8 euro. |
Citaat:
Nochtans was er vandaag ook regen voorspeld, en heel de dag droog ... M'n douchegordijn zal van pas komen, ik ga dat over de tafel leggen met items die ik niet in dozen stop, goed gevonden van me niet? lol |
Citaat:
|
Citaat:
Prima advies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pulls: 7€ hoodies: 6€ broeken: 5€ t-shirts:3€ topjes simpel: 1€ topjes mooi: 2€ pyjama's: 3€ doosjes: 1€ klokjes: 2€ daarnaast wat huisraad en meubels, die ik afzonderlijk ga etiketeren |
Oppassen voor passanten die iets meenemen zonder te betalen !
|
Citaat:
|
Komt vast goed, als het weer mee zit... anders geen volk :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be