![]() |
Drie doden en 9 gewonden bij treinbotsing in Wallonië
Shit.
Dit wordt een draad zonder commentaar want ik ga vooral zwijgen vooraleer emoties me hier dingen gaan doen schrijven waar ik achteraf spijt van ga hebben. ![]() ![]() |
Zou het heel misschien kunnen dat de wilde stakingen hier iets mee te maken hebben? De staakbonden wassen alvast hun handen in onschuld.
|
Citaat:
|
Men heeft het over blikseminslag die wellicht de seinen heeft gestoord en waardoor twee treinen zich in een blok gevonden.
http://www.nu.nl/buitenland/4273247/...in-belgie.html |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat het héél goed onderzocht wordt. |
Citaat:
Te eerste beschuldigd u hier personen en ten tweede u zou een beetje meer respect kunnen hebben voor de slachtoffers. U zou u diep moeten schamen. Wacht eerst het resultaat van het onderzoek af voordat u beschuldigingen uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dat er iets mee te maken heeft zal inderdaad het onderzoek moeten uitwijzen. Voor uw vlucht vooruit zou ik mij ook diep schamen. |
Citaat:
Tot op het bot! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hij niet meer mocht meemaken dat BDW (Schiltz²) hem nog eens de broek afdeed wat betreft het programma te laten vallen en hoflakei te spelen. |
Citaat:
|
Het is reeds lang geleden dat VU Hugo Schilz de verantwoordelijke minister voor de NMBS was en hij is reeds lang gestorven. Hij heeft hier niets mee te maken. :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be