![]() |
D-Day 6 juni 1944 versus ramadan 6 juni 2016
1-0 voor de ramadan in Europa, en vooral in de Belgische pers!
Geen woord over D-day, maar veel aandacht, vooral op radio 1, voor de eerste dag van de ramadan. Respect- en steunbetuigingen uit allerhande hoeken voor de ramadanners (studentikoze, groene, enz...), dat wel, maar geen woord gehoord over D-day vandaag! Zelfs Google laat het afweten! Daar waar zij traditioneel, op hun beginpagina, op zijn minst, een paar linkjes geven naar sites die deze memorabele dag in juni 1944 herdenken! We zijn definitief verkocht!! |
Citaat:
|
Ramawadde ?
|
LOL! Heb jij hier nu daadwerkelijk een draadje over opgestart?
Bij mijn weten is er nooit veel aandacht aan D-day gegeven op elke 6e juni, tenzij het om een jubileumjaar gaat zoals twee jaar geleden. Maar als je lang genoeg zoekt naar een reden om zo'n draadje te starten, dan ga je die vinden natuurlijk he... |
Citaat:
Het gaat mij vooral om het principe. Heb je iets tegen D-day herdenkingen misschien? |
Islamisering?
![]() ![]() Ramadan tijdens de examens: tips Citaat:
![]() Hoezo islamisering? |
Citaat:
http://wallpapercave.com/wp/MfjLkiZ.jpg |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ramadan tijdens de examens ; nu gaan er nog meer gebuisde islamieten zijn.
|
Citaat:
Heeft inderdaad niks met ramadan te maken. Of toch wel..stemmingmakerij en politieke correctheid! En mijn 3e vraag durf je niet beantwoorden? Zegt genoeg. |
Citaat:
D-Day was dan ook het begin vh einde van WOII. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
In 't VK wordt de examenkalender reeds aangepast. In Spanje is er ook vraag naar. Citaat:
Citaat:
Zal nog niet voor dit jaar zijn, ze gaan er nog 'n jaartje over nadenken (in Spanje). Ze krijgen steeds meer complimenten, gesterkt door hun gatlikkende collaborateurs. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Niet TE lang nadenken he, dat je kleine hersentjes niet te veel pijn beginnen te doen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be