![]() |
Wat was je laatste +100km verplaatsing?
Wanneer reed je voor het laatst nog eens verder dan 100km van huis (enkel).
En waar reed je toen naartoe? Bij mij dateert dat al van begin april en toen ging de rit naar de luchthaven van Charleroi. |
Ik heb ervoor gezorgd dat ik werkgelateerd geen verplaatsingen meer hoef te doen van +50 km, dus de 100 plussers zijn enorm beperkt, want naar de zee is het voor mij ook geen 100 km.
Het moet dus geleden zijn van begin april. De terugrit van skiverlof. De komende maanden zitten er wel enkele tripjes aan te komen dus dan zal het wel wat frequenter zijn, maar ik denk dat ik op jaarbasis niet meer aan 10 verplaatsingen kom boven de 100 km en ik kan niet zeggen dat ik het mis eerlijk gezegd. |
Iedere week een stuk of 2, 3 keer.
West-Vlaanderen, Gent, Brussel.... |
Donderdagavond 19 mei ben ik naar Leuven vertrokken, 86km volgens mijn GPS. Daar aangekomen echter, bleek het vinden van een parkeerplaats geen kleinigheidje. Ik heb vermoedelijk nog een half uurtje zitten rondrijden. Gevoelsmatig heb ik meer dan 100km (102km) gereden.
|
Zondag - Alicante.
100 km is toch geen afstand. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar heb je gelijk in. |
Begin mei, 1000 km, provence - Vlaanderen
|
Vorige zaterdag even de Nederlandse grens over geweest. Vanaf hier (regio Halle-Brussel) toch meer dan 100 km ver.
|
Broekzele - Doornik - Broekzele
Achterlijke paupers van de schoonfamilie gaan bezoeken (in de Walen kost U dat geld ipv. dat ge daar wordt ontvangen als gast) Was ik naar Amsterdam gereden en had ik daar een hele dag mijn kloten toegesmoord in een coffeeshop, dan had het mij nog minder gekost dan wat die margiWalen U zo aftroggelen zonder ook maar de minste erkentelijkheid. |
Parijs 2 weken geleden. Ik was bijna Rijsel vergeten verleden week donderdag.
|
Dat moet op 9 november 1985 geweest zijn, naar den Delhaize van Aalst met m'n Golf GTI
|
Zele - Herk-de-Stad, vorige week.
|
Gisteren,van Langenfeld in het Oetztal in Oostenrijk naar Clusone Italie,prachtige rit over de timmelsjoch pas.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn doorgaans gewetenloze kakkers met een stout bakkes én ze haten ons, point final. Ik ga me niet als een masochistje in allerlei bochten wringen om hen te proberen begrijpen. Er valt niks te begrijpen over schoftjes die nog niet eens aan mijn Vlaamse teenkaas kunnen tippen. Dat pikt bij hun en ik hoef dat niet pikken. |
Citaat:
Professioneel zitten mijn meeste afstanden tussen de 50 en de 100 km ongeveer. Hoewel mss ook een aantal weken geleden met mijn motor, maar daar heb ik geen besef van kilometers. (dermee dat ik ook af en toe zonder naft val -_-) |
Citaat:
:lol: |
Bijna elke dag. Met een trein.
|
Van het Kinshasa a/d Dender naar het verre Limburg. Nog dezelfde dag terug naar KadD, naar Roeselare voor een concertje, en terug naar KadD.
Kleine 500km gereden die dag. :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be