Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Groot drugsnetwerk in Leuven opgerold (https://forum.politics.be/showthread.php?t=232653)

Pericles 8 juni 2016 09:33

Groot drugsnetwerk in Leuven opgerold

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160608_02329338

Het was te denken.
Weer allemaal Marokkanen.
Toch straf van de politie dat ze dat opgerold hebben. :lol:
Ze stonden godverdekke open en bloot elke dag op de hoek van de Strijdersstraat en de Tweewaterstraat hasj te verhandelen met de kilo, heel Leuven kon het zien. :lol:
Er zijn ook een paar illegalen bij. In Leuven zijn er een paar duizend illegalen, als men even controleert pakt men er in de Diestsestraat elke dag met gemak wel 20 op, maar daar zijn ze te lui voor.
Met je fiets rijden waar het niet mag , dat is pas een ramp. :lol:

Sukkelaar 8 juni 2016 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8131734)
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160608_02329338

Het was te denken.
Weer allemaal Marokkanen.
Toch straf van de politie dat ze dat opgerold hebben. :lol:
Ze stonden godverdekke open en bloot elke dag op de hoek van de Strijdersstraat en de Tweewaterstraat hasj te verhandelen met de kilo, heel Leuven kon het zien. :lol:
Er zijn ook een paar illegalen bij. In Leuven zijn er een paar duizend illegalen, als men even controleert pakt men er in de Diestsestraat elke dag met gemak wel 20 op, maar daar zijn ze te lui voor.
Met je fiets rijden waar het niet mag , dat is pas een ramp. :lol:

En het hoofd van de Leuvense politie is? Vader Tobback

Pericles 8 juni 2016 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar (Bericht 8131740)
En het hoofd van de Leuvense politie is? Vader Tobback

Het is maar het topje van de ijsberg.
Er wonen er hier duizenden die nergens ingeschreven zijn en aan de schoolpoorten is het precies Molenbeek, een massa Marokkaanse vrouwen en negerinnen met één of 2 kinderen in de koets, ééntje aan de hand en ééntje in de buik en dan komen ze er nog een paar afhalen ook.
In de lagere school in de J.B. Vanmonsstraat gaat er volgens mij zelfs zo goed als geen enkel blank kind meer.

De schoofzak 8 juni 2016 10:14

Loopt dan drie kwart van het jonge volkje in Leuven heel de tijd stoned rond ?

Tenminste doen ze nog iets, die flikken van Leuven.

En Theo zal van de gelegenheid wel gebruik maken om er terug te sturen. Toch die waarvan het actueel wettelijk mogelijk is om dat te doen.

Wat een geluk dat den ouden Tobback het congresbesluit van de sossen, dat cannabis moest gelegaliseerd worden, niet wilt toepassen.

.

Pericles 8 juni 2016 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8131767)

En Theo zal van de gelegenheid wel gebruik maken om er terug te sturen. Toch die waarvan het actueel wettelijk mogelijk is om dat te doen.

Wat een geluk dat den ouden Tobback het congresbesluit van de sossen, dat cannabis moest gelegaliseerd worden, niet wilt toepassen.

.

Ik gebruik geen drugs, zelfs nooit geprobeerd (tenzij een paar flessjes Westmalle trippel ;-)) en als ik al weet waar het te koop is, dan moet het probleem gigantisch zijn.

Xenophon 8 juni 2016 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8131767)

.

Beter cannabis dan alcohol meen ik.

Als je ziet wat voor miserie en doden alcohol meebrengt dan weet de normale mens wel wat het beste is.

Bobke 8 juni 2016 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8131804)

Als je ziet wat voor miserie en doden alcohol meebrengt dan weet de normale mens wel wat het beste is.

Blijkbaar zijn die normale mensen altijd gebruikers.
Ik hoorde dat nog geen normale mensen zeggen.

Xenophon 8 juni 2016 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8131809)
Blijkbaar zijn die normale mensen altijd gebruikers.
Ik hoorde dat nog geen normale mensen zeggen.

Tja, de landen en staten waar cannabis even legaal is als alcohol, wonen daar dan alleen abnormalen volgens u?

Bobchen?

JBM 8 juni 2016 11:29

Citaat:

Ik kan alleen maar afgaan op mijn eigen ervaringen en wat ik in mijn omgeving zie en meemaak.

En dan is alcohol veruit de schadelijkste en gevaarlijkste van de twee.

Xenophon 8 juni 2016 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 8131827)
Ik kan alleen maar afgaan op mijn eigen ervaringen en wat ik in mijn omgeving zie en meemaak.

En dan is alcohol veruit de schadelijkste en gevaarlijkste van de twee.

Ja, dat is iedereen duidelijk behalve de verstokte alcoholisten en de regering.

Als je bijvoorbeeld BDW fanatiek bezig hoort over de war on drugs, dan moet je toch beginnen twijfelen aan zijn verstandelijke kunnen.

djoebidoebidoe 8 juni 2016 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8131765)
Het is maar het topje van de ijsberg.
Er wonen er hier duizenden die nergens ingeschreven zijn en aan de schoolpoorten is het precies Molenbeek, een massa Marokkaanse vrouwen en negerinnen met één of 2 kinderen in de koets, ééntje aan de hand en ééntje in de buik en dan komen ze er nog een paar afhalen ook.
In de lagere school in de J.B. Vanmonsstraat gaat er volgens mij zelfs zo goed als geen enkel blank kind meer.

8O8O8O
Alé jong! Nu gaan die allochtone kinderen eens naar 't school en het is ook niet goed?

Pericles 8 juni 2016 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8131870)
8O8O8O
Alé jong! Nu gaan die allochtone kinderen eens naar 't school en het is ook niet goed?

Hun ouders kan het alvast geen hol schelen of ze daar nu iets leren of niet op oudercontact komen ze haast nooit (woorden van een schooljuf 3-de studiejaar).

De schoofzak 8 juni 2016 13:40

Citaat:

Een normale mens weet ook wat het haalbare is.

.

Xenophon 8 juni 2016 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8131948)
Een normale mens weet ook wat het haalbare is.

.

Ja, maar jij bent een gebruiker geloof ik, juist?

Odol 10 juni 2016 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8131765)

Welkom in de Vlaamse (Europese, brexit of niet) steden.
Hebben we eigenlijk UNIA nog nodig om de aankomende meerderheid te verdedigen?

Odol 10 juni 2016 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8131880)
Hun ouders kan het alvast geen hol schelen of ze daar nu iets leren of niet op oudercontact komen ze haast nooit (woorden van een schooljuf 3-de studiejaar).

Een onderwijzer (totaal geen racist) kreeg het verwijt racist te zijn omdat een leerling te weinig punten 'kreeg'.
Punten moet je verdienen natuurlijk.

Sukkelaar 10 juni 2016 04:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8131880)

Kan het zijn dat die ouders geen Nederlands kennen? En moet daar dan geen werk van gemaakt worden?

Universalia 10 juni 2016 07:10

Die drughandeltjes zijn wel overal ten velde, niet alleen in het Leuvense' vrij goed terug te vinden in de straten.

U weet wel zo enkele zware BMW's/Audi's/Mercedessen waar je dat een pipo ziet uitstappen die misschien net de 19 jaar haalt, type allochtoon die na het groeten van enkele vriendjes, u weet wel, elkaar zo even vastpakken ... om daarna in de koffer van de wagen naar wie weet wat dan ook te gaan zoeken ... 'snoepgoed?' :roll: (<- door Sarcasmus)

Another Jack 10 juni 2016 07:23

Ga je vandaag naar de schoolpoort, Pericles?

Pericles 10 juni 2016 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8133591)
Die drughandeltjes zijn wel overal ten velde, niet alleen in het Leuvense' vrij goed terug te vinden in de straten.

U weet wel zo enkele zware BMW's/Audi's/Mercedessen waar je dat een pipo ziet uitstappen die misschien net de 19 jaar haalt, type allochtoon die na het groeten van enkele vriendjes, u weet wel, elkaar zo even vastpakken ... om daarna in de koffer van de wagen naar wie weet wat dan ook te gaan zoeken ... 'snoepgoed?' :roll: (<- door Sarcasmus)

De drugshandel hier in Leuven is opgedeeld in twee blokken. je hebt het blok van de negers en het blok van de Marokkanen. Voorlopig houden ze elkaar in evenwicht en komen ze niet op elkaars terrein.
Als dat ooit wel gebeurt krijgen we hier Amsterdamse toestanden met liquidaties op straat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be