![]() |
Lol: Angela Merkel 'machtigste vrouw' volgens Forbes
Dat is slim bedacht vind ik.
Roep je marionet uit tot 'machtigste vrouw', dan gelooft het gepeupel zeker dat ze autonoom handelt en al haar beslissingen zelf neemt. ![]() Voorwaar zij is de machtigste der vrouwen, Witmans. Wanneer zij een beslissing neemt, zegt zij daartoe slechts "wees", en het is. |
.
|
Wel, "machtigste vrouw" Angela, wat gaan we hier aan doen?
Zoveel delicten pleegden migranten dit jaar in Duitsland Citaat:
|
Die 'titels' dienen om de politiek te beïnvloeden. In dit geval het protest tegen Merkel de mond snoeren. Ze volgde een 'order' die haar veel populariteit gekost heeft. En Duitsland dient nog te dienen om Turkije bij de EU te halen (of een verdrag dat daarop lijkt), ondanks de snelle evolutie richting islamitische dictatuur van dat land. Daarom dat Duitsland en de EU hun mond houden toen Erdogan zopas geleden de parlementaire onschendbaarheid afschafte! Volgende stap is de achtervolging van Koerdisch gezinde parlementairen en seculiere krachten. Merkel moet nog dienen, daarom een Angelsaksisch doe zo voort prijsje.
|
Citaat:
|
Merkel heeft al heel veel verkeerd gedaan. Ik ben benieuwd hoe de Duitsers bij de volgende verkiezing zullen stemmen.
|
Citaat:
Ik weiger zelfs nog een Duitse wagen te kopen. :cheer: En laten we ze uiteindelijk de boetes eens gaan laten betalen voor snelheidsovertredingen want ... Sandie Shaw - Puppet On A String (1967) HD |
Citaat:
|
De erkenning door het Duits parlement van de Armeense genocide: een nieuwe zet op het globale schaakbord ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb op huidig ogenblik een Duitse wagen en die had best een aardig prijskaartje. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er bestaan ook foto's van een nog jonge, enthousiaste, Merkel in het Oost-Duitse leger.
|
Klopt , ik moet da' mens gewoonweg niet ,
(en) , ik vertrouw haar letterlijk voor geen rotte fluit !!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be