![]() |
Dood aan de politieke correctheid
Dit is ons land, wij gaan niet weg.
Er is een oorlog gaande in dit land, en in heel Europa. De linkse bestuurskaste koos als oorlogsstrategie de intimidatie van gewone burgers, de onderdrukking van het vrije woord, demonisering, dreiging met economische en juridische sancties, en via het klaslokaal de indoctrinatie van onze kinderen. Maar ook het tegenoffensief is begonnen. We moeten onophoudelijk verzet laten zien tegen deze miezerige bureaucraten, die ons denken te mogen vertellen wat we mogen zeggen en doen. Dit is ons land, wij gaan niet weg.· http://www.mathijskoenraadt.nl/essay...rrectheid.html Wij zijn het zat. Mede door de Policor wordt de onrust in Europa veroorzaakt. |
Politieke correctheid is in feite een soort van laffe achterbaksheid en pure minachting voor het eigen volk.
|
Citaat:
|
Sterk geschreven.
|
Citaat:
|
Dit topic hadden we nog niet gehad.
Waar blijven onze forumleden de inspiratie halen, vraag ik me wel eens af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat veel Europeanen dan voor rechts zullen kiezen en tegen de eu. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wat een idiote dronkenmans praat, tekenend voor al de rest van de zever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat ik mij afvraag is; waarom homo's en feministische vrouwen het zo opnemen voor moslims terwijl deze de vrouw enkel maar willen onderwerpen en de homo's van de hoogste toren willen gooien? Ik bedoel maar, hoe politiek correct kan men zijn? |
Citaat:
Zo iemand ziet overal spoken, is rijp voor het gekkenhuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens een sardonisch plezier in berichten over ouders die fier zijn dat hun zoon met Barbiepoppen speelt en zo "het rollenpatroon doorbreekt" door niet voor typisch jongensspeelgoed te kiezen. Zij beseffen niet dat hun zoon die pop niet kiest om een rollenpatroon te doorbreken maar om te gebruiken als een soort seksspeeltje. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be