![]() |
Maak kennis met de zaadhoeren van les diables rouges
Ziehier de pijpgrage golddiggers van de Belgische strandjanetten:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160610_02333032 |
Jaloers ja.
|
Knappe dames.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een bende walgelijke wijven zeg maar. *ewwwwww!!!* 8O
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Certain Renard Gascon, d’autres disent Normand, Mourant presque de faim, vit au haut d’une treille Des Raisins mûrs apparemment, Et couverts d’une peau vermeille. Le galand en eût fait volontier uns repas, Mais comme il n’y pouvait atteindre “Ils sont trop verts, dit-il, et bons pour des goujats. Fit-il pas mieux que de se plaindre? [Jean de la Fontaine] ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Jonge mensen zijn doorgaans knap of alleszins knapper dan wanneer ze 60 zullen zijn. Dus het zou maar sneu zijn dat jonge voetballers lelijke vriendinnen zouden hebben. De vriendinnen die ik nu zou kunnen binnendoen zijn doorgaans ook iets minder knap dan deze die ik in de seventies binnendeed;-) |
Citaat:
Ze zijn mij te duur die vrouwen en hebben meestal nog teveel praat ook. Dus blijf ik in al mijne zieligheid, gezeten zijnde in mijn ivoren toren, verder schreeuwen: Zuster Anna zie je nog niets ... (Was dat niet uit Blauwbaard?) :cheer: :rofl: :cheer: p.s. Mijn liefjes vroeger waren best mooier dan die opgedirkte/bijgewerkte types op de foto's. |
Citaat:
|
Het zijn en blijven dure puta's. De meesten ervan zijn aanstootgevend fake, bijna buitenaardse gedrochten die alleen op de camera goed pakken, maar in het echt alleen hoon en spot bewerkstelligen met hun valse tsjoezen, tanden en haar. Alleen achterlijke marginalen kijken op naar zulke creaturen.
En als Kevins voetbalcarrière erop zit, dan mag die rosse zich een arm en een been uitvijzen om haar te onderhouden, terwijl zij het breed laat hangen en op haar echte loverboys kruipt in haar duur appartement te Marbella. Talloze sportmannen gingen hem al voor in dat verhaaltje. Coureurs zijn nog een pak achterlijker op dat gebied. Echt, Kevin, wees in het vervolg toch wat realistischer ... En spuit ze niet vo' ... te laat. Kevin heeft het spek aan. De kakteef heeft al geworpen zie ik net. ![]() |
En wat moet de partnerkeuze van anderen ons interesseren?
debiel topic |
Citaat:
Er aan ontkomen gaat amper. Niet dat mij dat één hol uitmaakt, want ik doorzie de commerce toch. Alleen is de overgrote meerderheid van de Belgische populatie wel zo achterlijk om in heel dat verhaaltje mee te gaan alsof het om henzelf ging. En dat is verontrustend. Sommigen moeten tegen zichzelf beschermd worden. |
Ze tonen er inderdaad een TV programma over: voetbalhoeren. De bekaktheid druipt van het scherm.
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Dit is precies toch wel een lekker wijf.
|
Citaat:
Laat de mensen eens hun ontspanning en laat ze eens losgaan, ik zie niet in waarom je dat iemand niet zou gunnen. En de commercie, ja die profiteert er van, erg zeg... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be