![]() |
Theo Francken over 'extreem rechts'
Theo Francken hoopt dat extreem rechts niet hoog zal scoren bij de volgende verkiezingen. Dat zou hij als een persoonlijke nederlaag ervaren.
In één adem vindt hij ook dat 'de mensen van extreem rechts' te lang in een hoekje zijn geduwd en dat de kritiek van extreem rechts op de vreemdelingeninvasie eigenlijk wel terecht is. Ziezo. Hopelijk is de houding van Theo Francken tov extreem rechts nu voor iedereen duidelijk. ![]() Extreem rechts heeft eigenlijk gelijk, maar stem alstublieft niet voor extreem rechts. -Theo Francken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben gelijk maar het zijn mestkervers. :lol: We gaan u bij de volgende verkiezingen knock out kloppen jongen of je zal serieus uit een ander vat moeten beginnen tappen. |
Citaat:
"Wie komt hier allemaal binnen? Mensen uit IS-gebied, meestal alleenstaande mannen... Zal er ooit werk zijn voor al die mensen? Ook de bezorgdheid over de islam deel ik." Want van AL zijn opgenoemde probleem punten heeft de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie een stevige vinger in de pap. |
Theo probeert te blussen en toch kunnen sommigen het niet laten op de darm te gaan dansen.
|
Citaat:
|
Citaat:
160.000 nieuwkomers, hoofdzakelijk analfabete kamelenkakkneders op één jaar tijd en dan de bevolking aan de andere kant vertellen dat ze moeten blijven werken tot ze ter plekke doodvallen. :lol: |
Citaat:
Je durft niet eens openlijk voor je politieke mening uit te komen... |
Citaat:
Citaat:
"Het is de schuld van N-VA!". :-) |
Citaat:
Maar gebruikte De Wever exact die woorden ? Kan je daar een ernstige link van geven ? . |
Citaat:
Vergelijk: a: er is overstroming, en het regent nog altijd b: ja maar, die motregen van nu gaat toch niet beletten dat de rivierpeilen gaan dalen a: ja gij, wat een spagaat: het regent en er zijn nog altijd overstromingen. . |
Ik ben nooit 'fan' geweest van die Francken en u merkt dat de man in kwestie het helemaal kwijt is op huidig ogenblik.
Begrijpt die niet dat de opkomst van extreem rechts aan hun eigen ligt? Er zijn nu éénmaal mensen die er totaal geen boodschap aan hebben dat ons land, de EU overspoeld worden met figuren waar we totaal geen boodschap aan hebben. Francken: ‘Nieuwe extreemrechtse golf zou ik verschrikkelijk vinden’ Dat is uw probleem Francken maar vergeet u niet, ik herhaal, die er totaal geen boodschap aan hebben dat ons land/EU aan het overspoelen is met figuren die we niet moeten en dat ligt aan mensen zoals U meneer Francken. Dan nog het lef hebben om zo een uitspraak te doen (zie volgende) Misschien willen de mensen die de extreem rechtse gedachte willen naleven hun waarden wel naleven maar zijn ze op voorhand al monddood gemaakt. We zouden eigenlijk een klacht moeten indienen tegen die politici die ons land zomaar laten overspoelen en het niet hoog op hebben met onze waarden en manier van samenleven, want die worden serieus geschonden de laatste jaren.:oops: Dat moest er even af ... :roll: |
De NV-A,ooit aangkondigd als het deftige antwoord op het VB bleek eigenlijk een Belgischistische Open-VLD in het kwadraat.
|
Citaat:
Waarom het stront is weten we niet want ze hebben gelijk. :lol: Je begint nu zelfs totaal te hallucineren door te zeggen dat er niets mis is met de islam. :lol: There are no Americans in Bagdad. :-D |
Citaat:
(net zoals deze van de extreem-linkse medemens) . |
Citaat:
Als zij dat willen naleven, no problem, gaat men dat aan onze mensen opdringen zoals men nu langs alle kanten al bezig is: Biiiiiiiigg problem!!!!!!! Hoort de Islam thuis in ons land/de EU, neen U denkt waarschijnlijk, waarom zo een kort neen? Dat lijkt mij vrij éénvoudig in de zin van dat we die mensen al jaar en dag meer dan de kans gegeven hebben om op een deftige manier met anders denkende mensen samen te leven maar dat wil maar niet lukken daar ze op veroveren uit zijn. (zie de geschiedenisboeken) :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In 2019 wordt het voor hen de verkiezingsnederlaag van de eeuw. De dreun die ze gaan krijgen wordt van bijbelse proporties. En ze weten dat, Francken is nu al aan het panikeren. Hoogmoed komt voor de val en de weg naar beneden is altijd makkelijker dan de weg naar boven. |
Citaat:
Maar zoals ik al eerder vroeg: wie slagen onze waarden aan diggelen? Waarom moeten wij mensen ons een andere manier van leven gaan aanmeten? Juist maar om al dat gespuis dat hier komt binnenzeilen het een beetje aangenaam te maken? Waarom moeten wij mensen ons andere regeltjes laten opdringen? Juist maar om de �* la admiraal zeilende bende te plezieren en ze het gemakkelijk te maken om ons land/de EU in het algemeen verder te overspoelen? En dan verschiet men er van dat extreem recht opkomt??? Yeah right! Begrijpt u mij niet verkeerd dat ik voor 500% achter de extreem rechtse gedachte zou staan want dat is niet zo maar ze hebben wel enkele goede punten ... 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be