![]() |
Zich schuldig voelen
Momenteel voel ik mij schuldig,
ik heb daarstraks voor de allereerste keer mijn kleinkind alleen gelaten. Er was een noodgeval: mijn moeder was gevallen in haar bejaardenflatje, ze belde mij op en mijnen Albeir was niet thuis. Kleinzoon is 11 jaar, trekt heel goed zijn plan. Ik heb hem mijn 2de GSM achtergelaten zodat hij mij in noodgeval kan bellen. Gelukkig zat kleinkind op de playstation te spelen toen ik terugkwam, OEF! Toch voelt het achteraf niet OK, ik voel mij schuldig. Vraag: hebben jullie je ook al eens schuldig gevoeld? Zo ja: vertel! :-D |
11 jaar ... Wil je er echt een zebbedeetje van maken of zo? Bovendien hebben die klein apen al veel meer door- en inzicht dan jij had op je 25ste.
Shut the fuck up, oma. Wij gingen op ons 5de al een kilometer verder een pot choco kopen in de GB. |
Citaat:
OT Gisteren de hond moeten laten inslapen :(. |
Citaat:
Zo snel mogelijk een nieuwe aanschaffen als het je pijn doet. |
Citaat:
Hopelijk voor uw kleinkind, leg je er niet helemaal een stolp (ook wel globeke genoemd) over zoals bij een olv-ke van Scherpenheuvel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat jij op je 5de deed was zeker niet normaal, peuters horen geen potten choco zelf te kopen, LOL |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou me eerder schuldig voelen als ik een beest zou laten afzien, omdat ik het niet kan loslaten en mijn verdriet om het verlies wil uitstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kinderen lijken nu wel heiligen uit marsepein:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be